ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 شهریور 14  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
   بازار در انتظار قیمت های تازه

زمین زیر پای قیمت

اتومبیل های ساخت ایران می لرزد!
 
 
 
 

 

سلام- ادارات دولتی بموجب طرحی، موظف به خرید خودرو از "ایران خودرو" و "سایپا" شدند. در این طرح ادارات موظف به فروش خودروهای کارکرده به صورت مزایده و خرید خودروهای صفر کیلومتر از ایران خودرو و سایپا شده اند تا بازار گرفتار رکود خودرو دور زده شود.

اغلب روزنامه ها، این روزها پر است از مزایده فروش خودروهای ادارجات، کمیته امداد، بهزیستی، ارتش، سازمان تامین اجتماعی و سایر ادارات دولتی. خودرو ها را از دم قسط واگذار میکنند و ازحقوق آنها خریداران کم می شود.

منتظر ورود تولیدات جدید "رنو" و "پژو" فرانسه با قیمت تمام شده زیر 18میلیون باشید. خودروهای چینی تا چهارشنبه هرکدام بین 15 تا 17 میلیون ارزان شدند. بطور مثال ام وی ام 17 میلیون کاهش قیمت داشته، رانا 3 میلیون با تحویل یک ماه بعد .

روحانی دی ماه 93 به سایپا و ایران خودرو اولتیماتوم داد که قیمت محصولات خود را کاهش بدهند اما آنها توجهی نکردند، تا آنکه با خودرو سازان قدر دنیا، از جمله فرانسه و آلمان در بهمن ماه سال پیش پیش قرارداد امضا شد. خودرو سازان چین و کره آخرین کمپانی هائی بودن که به شرط کاهش یک ونیم برابری قیمت خودروهایشان قرارداد مشروط بستند.

فعلا در بنگاههای اصفهان پژوپارس 3 میلیون تومان پایین آمده است. همه منتظر سقوط قیمت پراید  هستند و بعید است این اتومبیل بتواند قیمت 20 میلیونی خود را حفظ کند.

پیک نت 14 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: