ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24  خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

همه سر هم کلاه می گذارند

شهرداریها و فرمانداریها را

صندوقهای خیریه "تلکه" می کنند 
 
 
 
 

 

معاونین عمرانی استانداران کشور به تهران احضار شده و در یک همایش شرکت کردند. سخنران اصلی این همایش وزیر کشور رحمانی فضلی بود که طی سخنانی گفت:

«اگر بدانم و بفهمم که معاونی به بیت‌المال دست درازی کرده آن را رها نمی‌کنم و بیچاره‌اش می‌کنم و از زندگی ساقطش می‌کنم و تا قران آخر را از او می‌گیرم. چرا باید به اسم صندوق خیریه و قرض‌الحسنه از شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها پول بگیرند؟

چرا گزارشی از کمیسیون ماده ۱۰۰ تاکنون به دست من نرسیده است؟ آقایان می‌روند و می‌نشینند ماهی ۲-۳ میلیون تومان حقوق می‌گیرند به علاوه هدیه، آن وقت نتیجه آن کلی تصرفات و دست درازی به زمین‌ها است. هم باید به شهرداران احترام گذاشت و هم به اعضای شورای شهر. اما چرا یک شهرداری که ۶ ماه قبل با رای اعضای شورا شهردار شده، یک مرتبه توسط همان اعضاء استیضاح می شود؟ بعدا می‌فهمیم که شهردار نتوانسته خرده فرمایشات آقایان را انجام دهد که در این‌خصوص باید استاندار و فرماندار هم پاسخگو باشند. اگر بفهمم و گزارش دهند تخلفی در حوزه عمرانی و استانداری رخ داده به سرعت معاون عمرانی استاندار عزل و اگر استاندار هم اطلاع داشته باشد وی هم عزل می شود.

("تلکه" در زبان محاوره مردم، از قدیمی ترین اصطلاحات در وصف باج گیری و رشوه گیری است)

پیک نت 24 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: