ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اردیبهشت  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دُم "مار" زیر پای دولت!

 
 
 
 
 

فهرست خرید و واردات کالاهائی که مشابه آنها در ایران تولید می شود بزودی تهیه و ابلاغ می شود.

حسن روحانی روز گذشته در جلسه هیات دولت در همین ارتباط و با اشاره به آخرین سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی که روی تولید داخلی تاکید و خواهان جلوگیری از ورود کالاهای مشابه شده بود گفت:

وزارت صنایع ماموریت یافته که فهرست مورد اشاره را تهیه و در اسرع وقت در اختیار دولت قرار دهد. در همین جلسه آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به تصویب رسید و در ادامه؛ دولت مبلغ جریمه نقدی ناشران اوراق بهادار، اسناد مالی و تشکل‌های خود انتظام و مدیران آنها را نیز تصویب کرد. در دو هفته گذشته، کاهش بهره بانکی نیز تصویب و ابلاغ شد که سیاستی است به کلی متفاوت با سیاست های اقتصادی دوران احمدی نژاد.

ادامه این نوع تصمیمات قطعا با مقاومت هائی از سوی مافیای واردات، مافیای قاچاق و شرکت های آشکار و پنهانی که در سالهای گذشته از سوزن تا قطعه هواپیما، از روسری تا عمامه را از کشورهای مختلف جهان و بیش از همه، از چین وارد می کردند روبرو خواهد شد. بعید نیست که تشدید فعالیت انصار حزب الله و بسیجی که بنام دانشجو در دانشگاه ها و از جمله دانشگاه امیرکبیر فعال شده اند و یا مهاجم تر و هتاک تر شدن برخی نمایندگان مجلس و برخی روحانیون مخالفت دولت نیز پیاده نظام همین مافیاها و شرکت باشند.

پیک نت 15 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: