ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

می کشند و می گریزند

فساد نهادینه شده

در قوه قضائیه سیاسی کار

 
 
 
 

 

جنایت در یک خانه محل صیغه در منطقه گلشهر مشهد و شکنجه قربانیان مرد تا حد ریختن آب جوش روی الت تناسلی آنها، حمله مسلحانه با مسلسل کلاشنیکف که سلاح سازمانی سپاه و بسیج است به یک صرافی در خیابان فردوسی و پیش از آنها، قتل همسر و مادر زن یک پزشک تبریزی که خودش فعلا باتهام این قتل در بازداشت است و سرانجام قتل دسته جمعی در شهر اراک همه مربوط به همین روزها و هفته هاست. و این تازه آن اخبار جنائی است که منتشر شد و الا آمار قتل و جنایتی که پزشکی قانونی اعلام می کند حکایت از گستردگی این نوع قتل ها دارد. چند روزی خبری دست و پا شکسته را اجازه میدهند مطبوعات و برخی خبرگزاری ها منتشر کنند و سپس خاکستر سکوت روی آن می ریزند. حتی نمی گویند کسی دستگیر شد؟ هویت متهم چیست؟ سلاحش چه سلاحی بوده؟

در اراک یک مجرم محکوم به اعدام مواد مخدر بود که اعلام نشد به چه دلیل از زندان مرخص شده بود. او 6 عضو دو خانواده را با شلیک گلوله کشت و گریخت؟ از ایران خارج شد؟

انگیزه آن قتل چنین اعلام شد که قاتل از زندان بیرون آمده و دو نفری که علیه او شهادت داده بودند را به همراه زن و فرزند آنها کشت. یک مامور نیروی انتظامی نیز در جریان قتل آن دو خانواده کشته شده که معلوم نیست قاتل از او نیز انتقام گرفته است و یا درجریان درگیری کشته شده؟

قاتل (عباس- ص)  از متهمان سابقه دار و دارای هویت مشخص است و سال گذشته نیز یک نفر را کشته بود.

چگونه او از زندان مرخص شده؟ این سئوال بزرگ جنایات اراک است که قوه قضائیه درباره آن سکوت می کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول اسفند

 
 

اشتراک گذاری: