ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از آنسوی مرز عراق سوغات می آید

حکومت همه را جاسوس

و چشم و گوش امنیتی کرد!

 
 
 
 
 

روزنامه خرداد گزارشی درباره اجناسی منتشر کرده که از آنسوی مرز ایران و عراق وارد ایران می شود. بخشی در کردستان فروخته می شود و بقیه اش برای فروش به تهران انتقال داده می شود. فروش در تهران آنلاین است اما در کردستان می توان مستقیم خرید. اینها اجناسی اند که وزن زیادی ندارند. یخچال و کولر نیستند که صد کیلو وزن داشته باشند و پشت کولبر را خم کنند. بخوانید که امنیتی بازی در جمهوری اسلامی و جمع کردن اسناد از خیانت زن و یا شوهر برای ارائه به دادگاه چه بلائی بر سر ایران آورده است:

 «دو عینک و چند شی مربع شکل و دو سوئیچ . این عینک را هرجا بزنی به چشم، از همه چی فیلم می گیره، صاف، شفاف.

خودکاری از جیب بیرون می آورد و می گذارد کنار دیگر اجناس. " اینم هست، شاید برای فیلم گرفتن بیشتر به کارت بیاد، گرون هم نیست بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومن.

این به سیم کارت گوشی وصل میشه, هرجا باشه واضح همه صداهارو رو گوشی برات می فرسته، یه جورایی پخش مستقیم داره برات.

اینم روی سوئیچ وصل میشه و بعدم صدای جمعی که توش نیستی رو همون لحظه داری. این خوبیش به اینه که کمتر کسی بهش شک می کنه چون بالاخره تو هر جمعی چند تا سوئیچ هست، اینو اگه بخوای ۲۵۰ هزار تومن برات قیمت می زنم."

شوکر می خوای؟ از اون بی صداهاش, اسپری فلفل و گاز اشک آور هم هست, از اون سه کاره‌ها." پارچه را از روی کمد کنار می زند و از پشت آن دو اسپری فلفل و دو مدل شوکر می آورد و برای اینکه مطمئن شوم کار شوکرها درست است با شوخی یکی را روی یکی از مردها امتحان می کند؛ البته با فاصله؛ اما به گفته مرد اسپری فلفل جایی برای امتحان ندارد؛ چراکه خطرناک است و اگر در جمع کسی آسم یا حساسیت خاصی داشته باشد با خطر مرگ مواجه می شود. شوکرها از ۸۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارند و اسپری فلفل دو مدل دارد که یکی ۳۰ هزار تومان و دیگری ۷۰ هزار تومان است؛ قیمت آنها در تهران دو تا سه برابر است.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: