ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مشت نمونه خروار

پرونده حمله به مطهری

شده لقمه والله، بالله قوه قضائیه 
 
 
 
 

آن قوه قضائیه که هفته گذشته رهبر جمهوری اسلامی از قدرت و صلابت آن تعریف و تمجید کرد و رئیس آن به وقت و بی وقت اظهار نظر های سیاسی می کند، الان نزدیک دو سال است نمی تواند پرونده حمله به علی مطهری در شیراز را جمع و جور کند.

شكایت از آمران حمله به مطهری از بهمن ماه سال گذشته در دادسرای نظامی شیراز مطرح است اما این دادسرا ناگهان شانه خالی کرد و گفت: اگرچه همه متهمان، «نظامی» هستند اما چون قبل از این اتهامات ضاربین كه آنان نیز نظامی بودند، در دادگاه عمومی رسیدگی و منجر به صدور حكم شده بود، پس اتهامات آمران نیز در همان دادگاه باید رسیدگی شود.

پرونده را دادند به دادسرای عمومی و انقلاب تا مار را بدست مش رجب بلکه بگیرند! بازپرس دادسرای عمومی به دلیل آنكه جرایم ارتكابی در حوزه وظایف خاص نظامیان بوده، خود را صالح رسیدگی ندانست. پرونده برای تعیین تكلیف فرستاده شد به دیوان عالی كشور.

دیوان‌عالی كشور گفت که چون متهمان این پرونده، همگی نظامی بوده اند پرونده باید در دادسرای نظامی شیراز رسیدگی شود.

این آمران بیش از ٥ نفرند و پرونده همچنان در رفت و حالت معلق تا اینکه روز گذشته دوباره اعلام شد دادسرای نظامی شیراز، آمران را احضار کرده اما هیچکدام به بازپرسی نرفته اند.

وکیل مطهری گفت: برای پیگیری پرونده به دادگاه نظامی شیراز مراجعه كردم كه متوجه شدیم كسانی كه قبلا اعتراف كرده بودند دستور داشتند مانع ورود مطهری به شیراز شوند، اظهارات خود را پس گرفته اند! این در حالی است كه در گزارش حفاظت اطلاعات دستگاه مربوط و نزد بازپرس ذكر شده است كه این افراد قبول كردند برای این كار دستور داشته‌اند و بازپرس نیز ذیل اظهارات آنها را امضا كرده‌ است و دلیلی برای رد اظهارات سابق آنها نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: