ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

راه حل مشکلات انتخابات 88

آخرین یادداشت های هاشمی

بعنوان خاطرات منتشر می شود؟

 
 
 
 
 

 

این اظهار نظر از سوی حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران سازندگی و داماد خانواده هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات ریاست جمهوری 96 و نظر هاشمی درباره آن منتشر شد:

هاشمی از نیمه دوم سال جاری به فکر سامان‌دادن انتخابات پیش‌روی ریاست‌جمهوری بود. در همین راستا هم در آخرین روزهای زندگی‌اش جلساتی با حسن روحانی داشت. بعد از ارتحال آیت‌الله، حسن روحانی محور تصمیم‌گیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم است. هاشمی برنامه‌های انتخاباتی‌اش را با روحانی در میان گذاشته بود و آنها - روحانی و هاشمی - برای چگونگی حضور در میدان رقابت‌های بهار هماهنگ بودند. من در آخرین صحبتی که با آقای هاشمی داشتم، به من گفتند که با آقای روحانی صبحت کردند و ایشان قول داده که کاندیدای ریاست‌جمهوری آینده ایران شود. آقای هاشمی از این امر راضی بود.

آقای هاشمی معتقد بود که در کنار آقای روحانی، افراد دیگری نیز در عرصه باشند در انتخابات پیش‌رو، به ایشان در مسائل تبلیغاتی و دراختیارگرفتن فضاهای رسمی کمک کنند. آقای روحانی محور تصمیم‌گیری برای انتخابات ریاست‌جمهوری است. خوشبختانه آقای هاشمی درباره انتخابات ۹۶ حرف‌های خود را زدند. امیدواریم مردم همچنان آن پیام را پی بگیرند.

آقای ‌هاشمی مسئولیتی نداشتند که در رابطه با مسئله‌ای مانند حصر تصمیم‌گیری کنند اما نظرات خود را به مسئولان منتقل کردند و چون فکر نمی‌کردند انتشار آنها کمکی به حل مسئله کند، منتشر نکردند. به هر حال نظرات روشن و صریحی درباره حل معضل باقی‌مانده مشکلات ۸۸ داشتند. به زودی با انتشار خاطرات ایشان، این موضوع هم بازتر خواهد شد.

از سوی دیگر فاطمه هاشمی دختر ارشد هاشمی نیز در مصاحبه‌ای گفت که آقای هاشمی برای انتخابات ٩٦ برنامه داشت.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: