ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چند توصیه پلیس

بازار داغ جیب بری

و کیف قاپی در بازار شب عید

 
 
 
 

 

پلیس تهران به مردم توصیه کرد که برای خانه تکانی شب عید هر کسی را به خانه راه ندهند و بهتر است برای خانه تکانی با شرکت های دارای مجوز فعالیت تماس بگیرند و تقاضای کارگر کنند. این توصیه با هدف کاهش شناسائی خانه ها، وسائل داخل خانه ها و سرقت های بعدی مطرح شده است.

پلیس همچنین توصیه کرد که فرش ها و قالیچه ها را پس از شست و شوی روی بالکن و دیوار پهن نکنند زیرا در یک چشم بهم زدن غیب می شوند.

پلیس همچنین از مردم خواست تا وقتی برای خرید عید بیرون می روند پول نقد همراه نبرند بلکه از کارت بانکی استفاده کنند و درعین حال رمز ورودی کارت ها را در کنار آن قرار ندهند.
زیور آلات خود را همراه نبرند بهتر است. ضمنا بهتر است کارت عابر بانک، اسناد و یا وجه نقد را بین نفرات همراه تقسیم کنند تا در صورت سرقت محتویات یک کیف، تمام اموال و دارایی به یغما نرود. از آنجا که جیب بری و کیف قاپی در مراکز شلوغ خرید زیاد است، مواظب کسانی که به شما تنه می زنند و عبور می کنند باشید زیرا جیب بری و کیف قاپی معمولا در همین لحظه روی میدهد. مغاره داران هم بهتر است در این ایام کسانی را در مغازه به کار بگیرند تا مواظب سرقت باشند. البته پلیس به سارقان حرفه ای تا قبل از پایان سال مرخصی نخواهد داد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: