ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه همسر شیخ مهدی کروبی به وزیر اطلاعات

مسئولیت جان مهدی کروبی با نظام است!

 
 
 
 
 

فاطمه کروبی همسر شیخ مهدی کروبی طی نامه ای به وزیر اطلاعات، برای وی از شرایط حصر کروبی نوشت. او در نامه خود از جمله نوشت:

پیرو نامه مورخ ۲۴ آذر ۱۳۹۴ به وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که در آن به لزوم همکاری مقامات امنیتی در جهت پیگیری امور درمانی همسرم اشاره کرده بودم، مجدداً ناگزیر به نگارش این نامه به جنابعالی شدم. محتوی و خواسته این نامه هم ساده و هم ابتدایی است که امیدواریم در هفتمین سال حصر و حبس غیر قانونی مورد توجه رقم زنندگان حصر واقع شود.

نیروهای امنیتی برخلاف واژه “حصر” هنوز هم درون منزل مسکونی مان حضور دارند و بدیهی ترین امور جاری منزل نیز در ید اختیار آنان است که شرح آن مثنوی هفتاد من است. ابتدایی ترین حق فردی - از جمله تماس با اورژانس برای درمان فوری- تاکنون به مأمورین حاضر در منزل ابلاغ نشده و آنان مجاز به تماس با اورژانس تهران در شرایط اورژانسی که لحظه ها تعیین کننده در روند درمان است نیستند. آن ها البته موظف اند در چنین شرایطی با بیمارستان مرتبط با آن وزارتخانه تماس حاصل نمایند. این تجربه تلخ را در حادثه شکستگی ساق پای همسرم تجربه کردیم.

در چنین شرایطی اگر حادثه ای حیاتی برای آقای کروبی رخ دهد به جای تماس با اورژانس تهران باید منتظر آمبولانس و اعزام تیم درمانی از آن بیمارستان باشیم که با توجه به بعد مسافت تا محل حصر این اصرار نه تنها غیر منطقی به نظر می رسد بلکه سؤال برانگیز هم هست. مسئولیت سلامت و جان همسرم بر عهده نظام است. تأکید می کنم اصرار در این شیوه معنایی جز بی مسئولیتی عامدانه در قبال جان ایشان ندارد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: