ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نظرات وزیر اطلاعات فقط حرف است

احساس نا امنی در مردم

محصول نگاه امنیتی حکومت است

 
 
 
 

 

محمود علوی وزیر اطلاعات دولت روحانی در همایش "انتخابات 96 و مشارکت همگانی" نظری را در باره کارهای امنیتی وزارت اطلاعات مطرح کرده که پیش از او نیز در دولت خاتمی علی یونسی نیز بارها آن را طرح کرده بود اما نه او به نتیجه رسید و نه علوی به نتیجه خواهد رسید. دلیل بارز این شکست وجود دستگاه های امنیتی موازی - سپاه، بیت رهبری، حراست ها، وزارت اطلاعات و ...- است و حاکم بودن نگاهی بر این دستگاه های امنیتی که درست خلاف نظر وزیر اطلاعات است.

علوی گفته است:

اضافه بر امنیت در نظام، آحاد جامعه هم امنیت را لمس کنند. وزارت اطلاعات و دستگاه اطلاعاتی را برای بگیر و ببند درست نمی‌کنند بلکه برای این ایجاد می‌ کنند که بدون بگیر و ببند عوامل ناامنی در جامعه را با اقدامات علمی و راهکارهای چاره اندیشانه مدیریت و رفع کند. باید تمام توان خود را به کار ببریم تا مردم آرامش و امنیت داشته باشند. باید در کار اطلاعاتی اخلاق محور باشد.

سال آینده انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را پیش‌رو داریم، اگر تخریب‌های این انتخابات مدیریت شود طبیعی است که نتایج بسیاری خواهیم داشت و اگر رعایت نشود ضربه‌هایی که به وحدت جامعه وارد می‌شود، هزینه‌ای را برای نظام ایجاد می‌کند که جبران‌ناپذیر است.
نباید در انتخابات اقدام تخریبی علیه کسی انجام شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: