ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ادعاهای خواندنی محسنی اژه ای

برای صلح و آشتی

300 قاتل اعدام نخواهند شد!

 
 
 
 

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای گفت: تا پایان بهمن امسال، ۳۰۰ نفر از اولیای‌دم، از اجرای حکم قصاص و اعدام گذشت کردند.

۳۰۰ قاتل و محکوم به اعدام با اعلام رضایت شاکیان از مرگ نجات یافتند. این را محسنی‌اژه‌ای معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه در یک همایش حکومتی اعلام کرد و افزود:

در اسلام به مسئله صلح و سازش اهمیت فراوانی داده شده است. صلح زمینه شکوفایی و تعالی یک جامعه یا خانواده را فراهم می کند‌. بخشش و گذشت نیز از جمله مواردی است که فوق‌العاده مورد اهمیت و اهتمام اسلام است. صلح و بخشش گاهی اوقات یکطرفه و کاهی دوطرفه است.

تا پایان بهمن امسال حدود 300 نفر از حق قصاص خود و اعدام و سلب حیات طرف مقابل گذشت کردند. امیدوارم همه تلاش کنیم که محسنات صلح و سازش و بخشش و رضایت برای مردم ملموس شود و در این راستا، رسانه‌ها و کسانی که برای مردم مرجع هستند وظیفه مهمی دارند و قطعا کشور از این قضیه هم نفع می‌برد.

(اژه ای نفرمود که چرا این بخشش را در باره محکومان سیاسی نمی کنند و بالاتر از آن چرا با مردم صلح نمی کنند؟ یک ملت می گوید به حصر خاتمه بدهید، یک ملت خواهان آشتی ملی است و همین اژه ای کسانی است که علیه طرح آشتی ملی سخنرانی کرد و از حصر دفاع. اسلام درباره این صلح و آشتی چیزی نگفته؟ فقط در باره بخشیدن قاتل چیزهائی گفته؟ شعور مردم را دست کم گرفته اید و یا شعور خودتان را دست بالا؟)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: