ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
     
 

 

محمد خاتمی پس از تشییع هاشمی

رهبر و قوای سه گانه

وارد مرحله تازه ای شوند

 
 

  

محمد خاتمی‌ در یکصد و هفتمین نشست این بنیاد که بمناسبت در گذشت هاشمی رفسنجانی تشکیل شده بود، ضمن بر شماری خصلت های برجسته ای که هاشمی از نگاه وی داشت، به نکات مهمی در ارتباط با تحولات روز کشور اشاره کرد و گفت:

 

آقای هاشمی معصوم نبود و هیچ مسؤول دیگری هم معصوم نیست و بزرگی هم منافاتی با این ندارد که آدم اشتباه کند. زمانی منافات پیدا می کند که انسان مرتکب اشتباه شود و متوجه اشتباهش بشود، اما از اشتباهش برنگردد. آ

قای هاشمی شخصیتی بزرگ بود و الحق مردم ما قدر ایشان را دانستند و بدون تردید تشییع آن بزرگوار بعد از حماسه پرشکوه جریان رحلت امام، سابقه نداشت و همه مردم حتی کسانی که شاید با ایشان اختلاف نظر داشتند، عزادارانه به صحنه آمدند و سنگ تمام گذاشتند. در واقع این مردم بودند که همه گونه، صلاحیت آقای هاشمی را تایید کردند؛ آنچنان که امام تأیید کرده بودند و همچنان که رهبری تأیید کردند. بنابراین دیگر مهم نیست که چه کسانی روی صلاحیت آقای هاشمی اِن‌قُلت و حرف و حدیث دارند. این مشکل، مشکل آنهاست.

 کدورت‌ها و کینه‌ها و سختگیری ها و تا این حد سخت‌افزاری به مسائل امنیت و دیگر مسائل جامعه نگاه کردن، ایجاد شقاق و نقار در جامعه و محدود کردن بسیاری از نیروهایی که می توانند در خدمت انقلاب باشند، به نفع هیچ کس نیست. آیا رحلت آقای هاشمی مثل زندگی او می تواند منشاء برکت باشد و جامعه ما را به یک همبستگی و همدلی برساند؟ این جامعه مشکلات فراوانی دارد و اگر همه ما در کنار هم باشیم، باز هم دشوار است که بتوانیم این مشکلات را حل کنیم و اگر تفرقه و حد و مرزها باشد، مشکل بیشتر می شود. امیدوارم بزرگان کشور بخصوص مقام معظم رهبری و قوای سه گانه عنایت کنند و ما وارد مرحله‌ای تازه از زندگی بشویم.

 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: