ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امریکا در انتظار

تشکیل جنجالی ترین دادگاهها 
 
 
 
 

رویدادها در امریکا چنان پیاپی و گاه پیچیده است که اگر تنها چند ساعت از آنها عقب بمانیم، رشته کار از دستمان در می رود. روز گذشته بی اعتناء به جنجال سازی های رسانه های امریکا و اروپا ترامپ دادستان کل امریکا را معرفی کرد. وی "جف سشن" نام دارد و نمايندگان دمكرات  در كميته سناى امريكا راگیری برای او را تحریم کردند اما وی که سناتور "الاباما" ست با اکثریت 9 رای از کنگره گذشت و دادستان کل امریکا شد.

دمکرات ها چرا با او مخالف بودند و رای گیری برای وی را تحریم کردند؟ و ترامپ چرا وی را منصوب کرد؟

دادستان جدید امریکا پیش از این بارها در مصاحبه هاى مطبوعاتى خود اعلام كرده است که پرونده تخلفات حقوقى كلينتون ها را بررسى خواهد كرد .

او اکنون در راس يكى از كليدى ترين نهادهاى قدرت داخلي امريكا قرار گرفته و سابقه طولانى در قضاوت و دادرسى دارد.

اگر به وعده ای که داده عمل کند و پرونده کلینتون ها را بگشاید باید در انتظار فرود آمدن آوار بزرگ در وزارت خارجه امریکا بود. از هم اکنون پیش بینی می شود که در این پرونده ایمیل های هیلاری کلینتون در باره جنگ عراق و لیبی بازگشائی شود و مسئله نقش وزارت خارجه در تیره سازی مناسبات امریکا با دیگر کشورهای جهان بر حسب زدوبندهای عظیم اقتصادی نیز مطرح شود.

دقايقی پس از رای گیری و رسمیت یافتن دادستان جدید امریکا شبكه تلويزيونى CNN  که خود نگران برپائی دادگاهی جهت رسیدگی به جنجال سازی ها و دروغ پراکنی ها و اتهام زدن های این شبکه است گفت: در " واشنگتن " سال سختى پيش رو است و تحولات دردناكى در راه ميباشد. "جف" توانايى هدايت اين تحولات را دارد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: