ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هنوز اعتراف نکرده

راز فاش نشده قتل

همسر و مادر زن دکتر تبریز

 
 
 
 
 

دو حادثه و خبر که برای چند روز در راس اخبار اجتماعی و جنائی ایران بود، بتدریج به حاشیه رفت و در انبوه خبرهای دیگر گم شد. یکی قتل خانواده یک پزشک تبریزی که سرانجام خود وی باتهام این قتل بازداشت شد و دیگری پیدا شدن یک گوردسته جمعی که بالاخره هیچ مقامی نگفت این گور مربوط به چه زمانی است و استخوان های پیدا شده در آن مربوط به چه کسانی و چه سالی است. وقتی خبر، خبر را می خورد، حافظه مردم نیز توان خود را برای در یاد نگهداشتن اخبار ضعیف می شود.

روز گذشته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی درباره ماجرای قتل خانواده پزشک تبریز گفت:

پزشک تبریزی هنوز به قتل همسرش اعتراف نکرده است. وی مدعی بود که من غذاها را تهیه کردم، اما آنها را مسموم نکردم. دکتر علیر‌ضا صلحی ادعا کرده بود که غذاهایی که وی برای خانواده‌اش برده از سوی داعش در شهر توزیع شده است. دلیل اصلی ما برای نقض این ادعا این بود که اگر داعش در این شهر غذاهای آلوده توزیع می‌کرد باید افراد بیشتری مسموم می‌شدند که چنین اتفاقی نیفتاده و تنها خانواده شما مسمومیت شده است.

در ابتدا این پزشک مدعی بود که غذاها نذری است اما پس از ارایه مستندات به او در نهایت مجبور شد اعتراف کند که غذاها را خودش تهیه کرده بود.

دکتر صلحی پزشکی است که به دلیل نوشتن نسخه‌هایی به خط خوش و تجویز صدای شحریان به بیماران به شهرت رسید. بیست و یکم مهرماه امسال باتهام قتل همسر و مادر زنش بازداشت شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: