ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 بهمن ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنان نماینده رشت در همایش بندر انزلی

خاتمه حصر به بعد از انتخابات موکول شده

 
 
 
 
 

 سلام دوستان زحمتکش پیک نت که انگشت شماری مغرض چشم دیدن شما و آمار شما را که بالاترین آمار در میان تمام سایت های چپ است را ندارند به عرضتان می رسانم که گویا نه تنها در داخل بلکه در خارج هم عده ای علیرغم سینه ای که برای محصورین سپر می کنند، با مردم برای رفع حصر همصدا نیستند و شاید هم بدشان نمی آید این سوژه تا مرگ میرحسین موسوی از دست نرود!
برخی از همین افراد که حالا علیه حصر سینه می زنند وقتی میرحسین نامزد انتخاباتی شد او را متهم به دست داشتن در قتل عام 67 کردن که البته بعدها وزیر اطلاعات و بویژه مسئول اطلاعات سپاه "حسین طائب" گفت که این اتهام چون در داخل کشور و طرح آن از سوی کیهان نمی گرفت از خارج کشور پیش بردیم و سپس به داخل آوردیم!
علی ایحال من در همایش "تحقق اهداف انقلاب در دولت تدبیر و امید" که روز بیست و یک بهمن در سالن ارشاد اسلامی شهرستان بندر انزلی برگزار شده بود حضور داشتم. سخنران آقای جعفر زاده نماینده خوش نام مردم رشت در مجلس بود که در بخشی از سخنانش گفت "مساله ی حصر پایان پذیرفته اما چون اعلام آن پیش از انتخابات سال آینده به افزایش آرای آقای روحانی منجر خواهد شد، آزادی محصورین را به بعد از انتخابات موکول کرده‌اند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: