ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نگاهی به بیانیه سرلشکر فیروز آبادی

تفکر و عمل طیف مصباح یزدی

همان داعش است با اسامی دیگری

 
 
 
 

 

سرلشکر فیروز آبادی رئیس سابق ستاد مشترک نیروهای نظامی جمهوری اسلامی که در اواخر دوران احمدی نژاد بتدریج متوجه دامی شد که احمدی نژاد با ماجرای "اتوبان امام زمان" و دیدن "هاله نور" در سازمان ملل راه انداخته و بزرگترین دشواریهای جهانی و داخلی را برای مملکت بوجود آورد، روز گذشته در ارتباط با بازپس گیری حلب از داعش یک بیانیه صادر کرد. او در دوران احمدی نژاد و تحت تاثیر امثال آیت الله مصباح یزدی نامه به امام زمان می نوشت، در بیانیه روز گذشته خود بدرستی نوشت:

«تروریست های النصره و احرار الشام که درسوریه درکنار داعش مردم را کشتند، تفاوتی با داعش ندارند، جز این که نام های جدیدی برخود نهاده اند. بوکوحرام درآفریقا نیز ازهمین فرقه است.عبرتی که بایستی از افغانستان، عراق و لیبی و اکنون سوریه و یمن بگیریم، این است که دست وحدت به هم بدهیم تا در برابر جبهه کفر و استکبار و جهل و انحطاط یعنی آمریکا، اسرائیل و آل سعود بایستیم.»

این دست وحدت در داخل ایران با خط فکری امثال مصباح یزدی و طیفی که تفکرات او را دارند و در قدرت هم هستند به همان دلیل ممکن نیست که فیروز آبادی درباره داعش می گوید. اسامی متفاوت است اما اهداف یکی است! اینست آن حرف دقیقی که درباره تفکرات داعشی در داخل ایران هم باید گفت و با جسارت هم گفت!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 دی

 
 

اشتراک گذاری: