ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 9 دیماه

قوه قضائیه بدنبال مردی

که از اتاق زنش فرار کرده!
 
 
 
 

 ۱ - ایران

- گزارش ایران "روزنامه دولت" با عنوان سایه نوسان ارز در 7 بازار کالایی. یک-لوازم خانگی؛ رییس اتحادیه لوازم خانگی گفت: نباید با بهانه ای که پایه و اساس درستی ندارد، قیمت ها در بازار گران شود. دوم- رییس شورای رقابت گفت: خودروسازان به هیچ عنوان نمی توانند به بهانه گران شدن مواد اولیه، اقدام به گران فروشی کنند. سوم-لبنیات؛ رشد قیمت لبنیات از سوی اتحادیه این صنف تکذیب شد . چهارم-محصولات فولادی؛ رییس اتحادیه اهن الات گفت: رشد قیمت محصولات فولادی از قیمت های جهانی اثر گرفته و ربطی به افزایش نرخ ارز در بازار داخلی ندارد. پنجم-مسکن؛ رییس اتحادیه مشاروان املاک گفت: قیمت ارز در بازار مسکن هیچ تاثیری نداشته است. ششم-واردات؛ رییس مجمع واردات گفت: نوسان فعلی نرخ ارز تاثیری بر قیمت های کالای وارد شده ندارد. هفتم-گوشت؛ رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: گران شدن گوشت ربطی به نرخ ارز نداشت. (به نظر می رسد این روزها روزنامه ایران همان رویه ای را در پیش گرفته است که در زمان احمدی نژاد پس از افزایش نرخ ارز از آن تبعیت می کرد. یعنی همان چیزی که روزنامه اطلاعات به درستی آن را سکوت, توجیه و وعده های بی سرانجام در مقابل این دستکاری ارزی بانک مرکزی نامید)

۲ - شرق

- آیت الله رفسنجانی: در بین اصولگراها و تندروها کسی را نمی بینید که بتواند در مقابل آقای روحانی بایستد . روحانی می آید و شانس پیروزی دارد. خود آنها هم یک مقدار روشن شده اند که رد صلاحیت روحانی بعید است، آقای روحانی ماندنی است.

۳ - دنیای اقتصاد

- بر اساس گزارش جدید بانک مرکزی نوسانات نرخ ارز روند طبیعی خود را داشته و اثری از"رفتار هیجانی" در قیمت ها دیده نمی شود (نوبخت: افزایش نرخ ارز " هیجانی " است / جمهوری اسلامی 7 دی(
- نوسانات نرخ میوه تحت تأثیر "افزایش تقاضا در شب یلدا" بوده است و ربطی به نرخ ارز ندارد، بر اساس گزارش بانک مرکزی هندوانه 53 درصد افزایش قیمت داشته است ( قیمت میوه ها در شب یلدا هیچ تغییری نکرده و حتی هندوانه به شدت کاهش قیمت داشته است / دنیای اقتصاد و روزنامه ایران 29 آذر(

۴ - اطلاعات

- مؤسسه " محک "؛ بهبودی 5600 کودک مبتلا به سرطان با همیاری مردم.

۵ - کیهان

- کیهان و خوانندگان : به دولت سوریه پیشنهاد می کنم از عناصر گروهک های تکفیری دستگیر شده با غل و زنجیر برای بازسازی خرابی های حلب استفاده کند ، پول و غذا هم به آنها ندهد.

۶ - آرمان

- سید حمید روحانی زیارتی: ریشه اندیشه فکری رفسنجانی از "جبهه ملی "است او تا آخر هم مصدق را قبول داشت، در انقلاب هم محافظه کاری را انتخاب کرد و این نحوه مبارزه را قبول نداشت.


۷ - اعتماد
- احمد توکلی: چرا در مساجد به روی بی خانمان ها باز نمی شود ؟
- بهمن کشاورز رئیس کانون وکلا : در مورد آمادگی عقلی و روانی دختر 13 ساله و پسر 15 ساله باید شدیدا تردید کرد

۸ - رسالت

- تغییر سن ازدواج کدام مسئله را حل کرده است ؟

۹ - آفتاب
- با جدی شدن کاندیداتوری محمد باقر قالیباف : پیش به سوی شکست ؟
- عضو هیئت رئیسه مجلس : مانعی در مسیر انجام تحقیق و تفحص املاک شهرداری وجود ندارد.

۱۰ - همشهری

- قالیباف: مسئولان نباید بعد از انتشار نامه یک هنرمند از فجایعی مانند گور خوابی مطلع شوند.

۱۱ - جام جم

- عزت الله ضرغامی ، رئیس پیشین سازمان صدا و سیما: حماسه 9 دی ، "انقلاب سوم " بود.

۱۲ - وطن امروز

- از صفحه آگهی ها ؛ آقای محسن اشکانی فرزند حسن, نظر به اینکه در پرونده کلاسه .... به اتهام " ترک اتاق " نسبت به همسر از طرف این دادسرا تحت تعقیب قرار دارید ظرف یکماه از تاریخ انتشار آگهی در روزنامه کثیر الانتشار به دادسرای عمومی و انقلاب تنکابن حاضر شوید ، در صورت عدم حضور، موضوع رسیدگی و اظهار نظر می گردد.


 


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 دی

 
 

اشتراک گذاری: