ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مخالفان دولت و بازندگان انتخابات 92

در به در بدنبال، یک

رقیب انتخاباتی برای روحانی

 
 
 
 
 

 

هر چه زمان انتخابات ریاست جمهوری (آغاز سال 96) نزدیک تر می شود، تلاش مخالفان دولت برای یافتن یک رقیب و فرستادن به میدان رقابت با روحانی بیشتر می شود. از هیچ ترفندی در این زمینه رویگردان نیستند حتی اگر بتوانند آراء روحانی را بشکنند و او با چند میلیون رای کمتر از دور اول به پیروزی برسد هم آنها، همین را دستآویز تقابل با او در دوره دوم ریاست جمهوری اش خواهند کرد. اخیرا دکتر مهدی خزعلی، با حال و روزی عصبی، در یک سخنرانی که فورا ضبط و روی شبکه یوتیوب قرار گرفت علی مطهری را بر حسن روحانی ترجیح داد و گفت که لنگه کفش او به روحانی می ارزد! شاید او با حسن نیت از علی مطهری اینگونه یاد کرد اما بهرحال این نوع سخنان و موضع گیری ها را جناح مخالف دولت به سود خود مصادره می کند و از آن استقبال.

برنامه تلویزیونی آپارات که در داخل کشور تهیه می شود و روی یوتیوب قرار میگیرد نیز موفق شد (!) با هادی خامنه ای، برادر مغضوب رهبر جمهوری اسلامی مصاحبه ای مفصل انجام بدهد. کانون مرکزی این مصاحبه تخریب هاشمی رفسنجانی بود که مصاحبه کننده بسیار زیرکانه آن را در همین جهت هدایت کرد و از سادگی و کم سیاستی هادی خامنه ای بهره لازم را گرفت!

روز گذشته خبر دیگری منتشر شد که نشان داد خیلی سعی می شود ناطق نوری را به میدان بکشند. رسانه های داخلی خبر از دیدار ابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب ایران زمین که اگر از مردم کوچه و خیابان و بازار و تاکسی و مترو سئوال شود بسیار بعيد است 5 نفر اسم چنین حزبی را هم شنیده باشند، خبر دادند.  همین رسانه های از قول رئوفیان نوشتند که وی گفت:

«آقای ناطق نوری یکی از اعضای حزب ما هستند. یکی از پیشنهادات ما به ایشان رقابت با آقای روحانی بود. من معتقدم اگر آقای ناطق در عرصه رقابت حضور پیدا کند بسیاری از معادلات برهم میخورد. شاید ناطق نوری یکی از گزینه‌های اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری باشد. ایشان یک اصولگرای اصلاحطلب است و اکثر اصلاحطلبان معتدل آقای ناطق را قبول دارند و در صورت حضور وی در عرصه رقابت؛ قطعاً اقبال بسیار خوبی از سوی طیفهای معتدل سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا نسبت به وی صورت می‏‌گیرد.»

خود رئوفیان اضافه می کند: « ایشان نه درخواست ما را رد کرد و نه پذیرفت؛ تنها سکوت کرد. اما من نیز به ایشان گفتم اگر قصد «حضور و رقابت» را ندارید یک جبهه با اسم «اعتدال» یا «وحدت ملی» با محوریت شما تشکیل شود.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 دی

 
 

اشتراک گذاری: