ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گورخوابی محصول 30 سال رهبری آقای خامنه ایست

سیمای بیت رهبری

خواب یک 88 دیگر را می بیند

 
 
 
 

سیمای جمهوری اسلامی که در عمل سیمای بیت رهبری است، در روزهای گذشته بی وقفه قبرخواب ها را نشان میدهد و بلافاصله آن را وصل می کند به فیش های نجومی. شاید از دلائل روحانی برای سخنان بی پرده سه روز پیشش در ارتباط با اختلاس 3 میلیارد دلاری محمد خاوری فراری و حکم اعدام بابک زنجانی برای در حاشیه ماندن متهمان اصلی که پول و نفت کشور را دراختیار وی قرار دادند، همین باشد. این که فیش های حقوقی به جای خود محفوظ، اما تکلیف غارت چند ده میلیارد دلار پول مملکت چه می شود؟ این پولها کجاست؟ اعدام بابک زنجانی که پول نمی شود!

متعاقب همین چشمبندی های صدا و سیما که روز 9 دیماه علیه موسوی و کروبی و جنبش سبز 88 به اوج خود رسید و سمت گیری سخنان و برنامه ها نیز علیه دولت روحانی بود،

علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در توئیتر و اینستاگرام خود نوشت:

برنامه‌های صداوسیما درباره «۹ دی» به گونه‌ای بود که گویی مایل است با تحریک طرف مقابل حوادث سال ۸۸ تکرار شود.

حضور وسیع مردم!

دانشگاه صنعتی شریف اصفهان. سخنرانی حجت الاسلام رسائی به مناسبت سالگرد راهپیمائی ساندیسی 9 دی. خبر این سخنرانی با عنوان حضور وسیع مردم در همین سخنرانی که جمعیت آن را مشاهده می کنید در روزنامه های زنجیره ای کیهان و رسالت و جوان و ... منتشر شد. رسائی نماینده مجلس نهم بود و یکی از هتاک ترین نمایندگان آن مجلس علیه دولت روحانی بود که نتوانست در انتخابات مجلس دهم رای بیآورد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 دی

 
 

اشتراک گذاری: