ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

لاریجانی از هیلاری

درس مغلطه را آموخته!

 
 
 
 

 

از روز گذشته که روحانی و آملی لاریجانی (روسای دو قوه مجریه و قضائیه) با هم بصورت سخنرانی گفتگو کرده اند، بحث در باره اشارات روحانی به پرونده بابک زنجانی و اشارات لاریجانی به برخی نزدیکان دولت و تهدید به بازداشت آنها که ظاهرا منظور"فریدون" برادر حسن روحانی است همچنان ادامه دارد. روحانی گفته است اعدام بابک زنجانی مشکلی را حل نمی کند. باید پولها به مملکت باز گردانده شود و معلوم شود چه کسانی این پولها را دراختیار زنجانی گذاشته بودند. لاریجانی توپ را به زمین روحانی پاس داده و گفته است دولت کوتاهی کرده در بازگرداندن پولها و ضمنا زنجانی به انتخابات 92 (لابد به سود روحانی) پول داده که باز هم، ظاهرا اشاره اش به واسطه این کار یعنی برادر روحانی است.

در ماجرا افشای ایمیل های هیلاری کلینتون و تاثیر آن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، تقریبا همان شگردی به کار گرفته شده که آملی لاریجانی درباره انتخابات 92 و بابک زنجانی به کار گرفته است.

درتمام جنجال خبری که در امریکا پیرامون ایمیل های هیلاری کلینتون جریان دارد هیچ رسانه ای نمی گوید محتوای این ایمیل ها چیست؟ بلکه بحث فقط بر سر هکرهای روسیه در افشای این ایمیل هاست. بنابراین مردم غرق خبر هکرها هستند و محتوا را فراموش کرده اند. درحالیکه محتوای این ایمیل ها درباره دروغ سازی های در اختیار داشتن سلاح شیمیائی و مشکوک به اتمی توسط صدام و دستورات کلینتون برای حمله به لیبی و فاجعه ایست که در هر دو کشور بوجود آمد. همچنین درباره دستورات هیلاری کلینتون برای سازماندهی و حمایت از داعش!

درباره بابک زنجانی هم آملی لاریجانی زین را گرفته و اسب را رها کرده. روحانی می گوید باید اعلام شود چه کسانی و بر چه مبنائی میلیون ها دلار را داده اند دست بابک زنجانی. لاریجانی می گوید زنجانی به خیلی ها و از جمله برای انتخابات 92 پول داده! این یک مغلطه است. بحث اصلی اینست که پول را چه نهادی، با چه دستور و برای چه اهدافی به زنجانی و زنجانی ها دادند، نه این که زنجانی به کی پول داده است. دومی را هم باید رسیدگی کرد اما اصل "اولی" است نه دومی. لاریجانی اصل را رها کرده و فرع را چسبیده! و با اعدام زنجانی می خواهند همین اصل را با وی دفن کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 دی

 
 

اشتراک گذاری: