ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه اکبر ترکان

حساب دولت پاک است

قوه قضائیه حساب پس بدهد

 
 
 
 

 

روز گذشته اکبر ترکان مشاور رئیس جمهوری نیز در باره سخنان رئیس قوه قضائیه که بر مبنای ادعاهای بابک زنجانی دولت را متهم به دریافت پول از وی کرده بود در مصاحبه با سایت جماران جواب داد و گفت:

اگر منظور این است که بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی دکتر روحانی کمک کرده، این حرف دروغ است چون ما در ستاد انتخاباتی حساب‌هایمان روشن بود و حسابدار و اداره امور مالی داشتیم و تمام دریافت‌ها و پرداخت‌هایمان هم در ستاد انتخاباتی که آقای نعمت‌‌زاده رئیس ستاد بود، ثبت شده است و چنین اتفاقی نیفتاد.

ما یک ترازنامه شفاف در ستاد داشتیم و همان موقع هم اعلام کردیم که اگر آقایان همه موافق هستند، همه کاندیداها اعلام کنند که از چه کسانی پول گرفتند و کجاها خرج کردند. هنوز هم این آمادگی را داریم به شرطی که همه کاندیداهای آن دوره بیایند و اعلام کنند از چه کسانی پول گرفتند و کجاها خرج کردند؟ افرادی که در ستاد آقای روحانی بودند، الان هم در دسترس هستند؛ این افراد آمادگی دارند که ترازنامه‌شان را اعلام کنند که از کجا‌ها پول گرفتند و کجاها خرج کردند. از این شخص هم هیچ پولی به این ستاد داده نشده و حساب‌های ستاد مشخص است. پیشنهاد می‌کنم مبالغی که بابک زنجانی ادعا کرده پیگیری شود که در صورت اثبات، هر پولی به هر کسی داده، پس گرفته شود. مشاور رئیس جمهوری با اشاره به این سخن رئیس قوه قضائیه که «ما سخنان زنجانی را عین واقعی نمی‌دانیم و ایشان حرف زیاد می‌زند و  ادعا زیاد می‌کند و الا اگر می‌خواستیم رسیدگی کنیم باید همه کسانی را که مرتبط بودند  احضار می‌کردیم»، تأکید کرد: من پیشنهاد می‌کنم آقای لاریجانی چنین اغماضی نفرمایند و دستور بفرمایند که بابک زنجانی بگوید به چه کسانی کمک کرده و بروند پول‌ها را پس بگیرند. این پول‌ها برای نفت و دولت و ملت است؛ برای بابک زنجانی نیست و به ستاد انتخاباتی هر کسی رفته، باید از آن پس بگیرد .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 دی

 
 

اشتراک گذاری: