ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امام جمعه موقت تهران در اصفهان

امام جمعه هائی که این دنیا را

چسبیده و آن دنیا را رها کرده اند

 
 
 
 

امام جمعه موقت تهران حجت‌الاسلام کاظم صدیقی که پس از محروم کردن هاشمی رفسنجانی از حضور در نماز جمعه تهران، شد جانشین وی، چون فکر کرده بود سخنانش در نماز جمعه تهران به گوش اصفهانی ها نمی رسد، به این شهر سفر کرد این سخنان را بگوید:

« روز قیامت از همه مسائل پرس‌و‌جو می‌شود. اکنون در سطح ملی زمانی که مردم کشور رای خود را به صندوق می‌اندازند در روز قیامت باید در ارتباط با آن پاسخگو باشند.از انسان سوال می‌شود که آیا افرادی که به آن‌ها رای داده‌ایم انقلابی، بسیجی و حافظ خون شهیدان بوده‌اند یا خیر. همه در جریانات اخیر دیدند که سازش با آمریکا و انگلیس راه ‌حل مشکلات نیست. باید ملت ایران پشتیبان یکدیگر باشند.»

1- اگر آقایان و از جمله امام جمعه موقت تهران به آن دنیا و روز قیامتی که می گویند باور دارند، نگاهی به عملکرد خودشان در این دنیا و در همین جمهوری اسلامی بیاندازند و به خود پاسخ بدهند که در آن دنیا درباره این همه دروغ و دو روئی و چاپلوسی و نیرنگ چه پاسخی دارند. حتی در همین جمله بالا که صدیقی تلویحا آب به آسیاب مخالفان دولت ریخته و دولت و هاشمی را طرفدار سازش با امریکا و انگلیس معرفی کرده و مردم را از دادن رای به آنچه خود می خواهند و حکومت نمی خواهد ترسانده است. و تزویر نهفته در آن که علیرغم این سخنان تفرقه افکن از مردم می خواهد پشتیبان هم باشند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 دی

 
 

اشتراک گذاری: