ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آنها که شتابزده هفت قدم

پشت تابوت هاشمی برداشتند

 
 
 
 

 

مذهبیون خوب میدانند و دیگران هم بی اطلاع نیستند که می گویند «وقتی تابوتی را دیدید که بر شانه ها حمل می شود، هفت قدم دنبال آن بروید که ثواب این دنیا و آن دنیا دارد»

و باز، حتما قدیمی ها به یاد دارند که در این شرایط و حالت، اغلب مغازه داران با دیدن تابوت، حتی اگر مرده بدهکاری بد حساب بود و یا آشنائی که سالها با او قهر بودند و حتی دشمن به سرعت خود را پشت تابوت می رساندند. با عجله هفت قدم برداشته و بر میگشتند سر کسب و کارشان. البته هنگام برداشتن این هفت قدم هم 8 تا 10 بار سر را بر می گرداندند و مغازه را نگاه می کردند که مبادا رندی وارد مغازه بشود و دستش به دخل مغازه برسد و این دنیا را به آن دنیا ترجیح بدهد!

دیدن صحنه های حضور در جماران به مناسبت در گذشت هاشمی رفسنجانی، بیانیه رهبر  و ... هفت قدم دویدن سیمای جمهوری اسلامی برای گفتگو با ناطق نوری درباره هاشمی رفسنجانی، مصداق همین ماجرای هفت قدم بدنبال تابوت برداشتن است. خیلی از آنها که در این دو روز شتابزده هفت قدم برداشتند، در تمام سالهای گذشته چشم دیدن هاشمی را هم نداشتند و بزودی مانند آن مغازه داری که شرحش را در بالا دادیم، از پشت تابوت بازگشته و به سپاه جنگ پول و قدرت در جمهوری اسلامی خواهند پیوست و اگر دستشان برسد نیز با خانواده او همان خواهند کرد که با خانواده آیت الله خمینی، آیت الله منتظری و آیت الله بهشتی و بقیه کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 دی

 
 

اشتراک گذاری: