ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دست های بیشتری پشت پرده است

بهمنی و سردار قاسمی

دو متهم پرونده بابک زنجانی

 
 
 
 

 

رئيس بانک مرکزی دولت احمدی‌نژاد در پرونده بابک زنجانی گیر است اما سر و صدایش را به دلائلی که بر کسی معلوم نیست در نمی آورند.

محمود بهمنی اکنون با٥٠ هزار رأی از ساوجبلاغ، نماینده مجلس است و حاضر نیست دهان بگشاید و بگوید که بدستور چه نهاد و مقامی« ١٢ کشتی غول‌پیکر نفتی تحویل بابک زنجانی شد؟». احضار می شود به دادگاه اما ساعاتی بعد به مجلس و به خانه اش باز می گردد و می گوید بعنوان مطلع احضار شده بودم!

او در پرونده برداشت شبانه 3 ‌هزار میلیارد تومان بابت مابه‌التفاوت نرخ ارز از حساب بانک‌ها نیز متهم است اما دیوان محاسبات تبرئه اش کرده نه او می گوید و نه دیوان محاسبات که آن پول بدستور چه کسی برداشت شد؟

بهمنی گفته که ١٢ کشتی نفت‌کش را به این دلیل تحویل زنجانی داده که از تقلبی‌بودن شناسنامه او بی خبر بوده است!

بهمنی تاحالا بی آنکه مستقیم نام سردار قاسمی فرمانده سابق پایگاه اقتصادی سپاه "خاتم الانبیاء" و سپس وزیر نفت دولت احمدی نژاد را بیآورد می گوید او هم در جریان تحویل این 12 نفتکش دست داشته است. اما تاکنون هیچ خبری مبنی بر احضار و بازجوئی از سردار قاسمی منتشر نشده است.

دست‌های قدرتمند پشت پرده ماجرای "دور زدن تحریم ها" که به غارت پول نفت مملکت انجامید کدام است؟

دست هائی که با حمایت‌های آشکار و پنهان باعث شدند بابک زنجانی در موقعیت‌های مختلف با مقامات بلند پایه کشور ملاقات کرده و آنها برای پیگیری کارهای او دستور فوری صادر کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 دی

 
 

اشتراک گذاری: