ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 دیماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نکاتی از مصاحبه روز گذشته پوتین در مسکو

اوباما، خداحافظی می کند

اما دلش نمی خواهد برود!

 
 
 
 

روز گذشته (سه شنبه) دو مصاحبه مطبوعاتی در مسکو برگزار شد. نخستین مصاحبه خبری مربوط است به مصاحبه خبری پایان دیدار رئیس جمهور مولداوی با پوتین در مسکو. هر دو در این مصاحبه شرکت کردند و به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند. بصورت طبیعی بیشتر سئوالات از پوتین بود و عمدتا نیز در ارتباط با ترامپ و انتخابات امریکا.

از او درباره اوباما و تند روی های هفته ها و حتی روزهای آخرش پرسیده شد که پوتین به کنایه گفت:

"بعضی آدم ها وقتی از مهمانی می خواهند بروند بیرون، خدا حافظی نمی کنند تا فضای مهمانی خراب نشود. بعضی آدم ها هم بارها خداحافظی می کنند اما نمی روند. اوباما از گروه دوم است."

(خنده خبرنگاران)

در باره فیلم سراپا جعلی که درباره حضور ترامپ در مسکو بی بی سی ساخته و پخش کرده از پوتین سئوال کردند. دراین فیلم ترامپ خوک خطاب شده است. پوتین گفت:

"ترامپ چند سال پیش به روسیه سفر کرد. فکر نمی کنم ترامپ از هواپیما که پیاده شده فورا رفته به هتل تا با زنان تن فروش بخوابد. این آدم سالها برگزار کننده مسابقات ملکه زیبائی جهان بوده و زنان زیبا زیاد دیده است. البته دختران ما هم دست کمی از زنان زیبای جهان ندارند."

(خنده خبرنگاران)

پوتین بعد از خنده خبرنگاران ادامه داد:

"وقتی او به روسیه آمد دیپلمات نبود و یک تاجر میلیاردر بود و ما برای هر امریکائی که می آید مامور امنیتی نمی گذاریم که ببینیم چه می کند و با کدام زنان ارتباط می گیرد. کسانی که این اخبار جعلی را می سازند شبیه همان زنانی اند که می گویند ترامپ در مسکو با آنها رابطه داشته است. من ترامپ را نه دیده ام و نه می شناسم. آینده نشان خواهد داد که او کیست و چه می خواهد بکند و از حالا نمی توانم او را نامزد جایزه نوبل کنم!"

(خنده خبرنگاران که متوجه طعنه پوتین به جایزه نوبل اوباما شدند)      


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 دی

 
 

اشتراک گذاری: