ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول آذر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خانه ها را خالی نگذارید و جیب هایتان بپائید

حاشیه های خواندنی تر از

راهپیمائی و مراسم اربعین امسال!

 
 
 
 

 

حاشیه های اربعین امسال، اگر خواندنی تر و مهمتر از خود اربعین نباشد که مراسمی است تکراری و شناخته شده، باندازه خود مراسم اربعین خواندنی و مهم است.

علاوه بر دشواری کنترل مرز برای جلوگیری از فرار از ایران، ترافیک جاده ایلام- مهران، ورود از پاکستان برای رسیدن به مرز ایران و عراق و رفتن به کربلا و دهها موضوع دیگر، خبر زیر هم واقعا خواندنی است:

پلیس آگاهی ناجا اعلام کرد که برای جلوگیری از سرقت خانه ها اولا به زائران قبل از حرکت و خالی گذاشتن خانه هایشان توصیه شده تمهیدات ایمنی را در نظر بگیرند و خانه را بدست افراد امین خود بسپارند و دوم این که مرخصی سارقان و متهمان سابقه دار در استانهای مرزی یا لغو شده و یا اصلا مرخصی به آنها در مدت اربعین داده نمی شود.

ضمنا همین پلیس به زائران توصیه کرده که اگر افراد کهنسال و یا کودکان را در خانه می گذارید و به سفر اربعین می روید به اقوام خود سفارش کنید که تلفنی به افرادي که در خانه گذاشته اید تماس بگیرند و یا در صورت امکان به آنها در طول روز سر بزنند تا یکوقت بلائی (سارق بلائی سرشان نیآورد) سرشان نیآید.

زائران هم از پذیرفتن غذاهای نذری در مسیر را و تا قبل از رسیدن به مقصد توسط افراد ناشناس و حتی اگر در مبداء به آنها تعارف می شود خودداری کنند. (ماجرای پزشک تبریزی مبادا سرود یاد مستان داده باشد!)

سارق و متخلفان حرفه ای که در صفوف زائران هستند ممکن است پیشنهاد تبدیل ارز بکنند که نباید اعتماد بکنند و ارز را فقط از صرافی های معتبر بگیرند.

علاوه بر سرقت، مواظب جیب بری، سرقت خودرو وسائل داخل آن باشند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول آذر

 
 

اشتراک گذاری: