ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 آذر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ژنرال سیسی در پرتغال:

اعلام حمایت مصر

از ارتش و تمامیت ارضی سوریه!

 
 
 
 

ژنرال 'عبدالفتاح سیسی' رئیس جمهور مصر که با یک کودتای نظامی موفق شد قدرت را از جنگ اخوان المسلمین مصر در آورده و پل پیوند دولت اردوغان در ترکیه با دولت "مسری" رئیس جمهور وقت مصر از اخوان المسلمین را تخریب کند به کشور پرتغال سفر کرد. او در این سفر در گفت و گو با تلویزیون "لوسا"ی این کشور در پاسخ به پرسشی درباره احتمال اعزام نیروهای ارتش مصر به سوریه، گفت:

اولویت ما حمایت از ارتش های ملی در کشورهای مختلف است. به همین منظور ما از ارتش لیبی در تسلط بر خاک این کشور و برخورد با عناصر افراط گرا و ایجاد امنیت پشتیبانی می کنیم. همین امر در مورد سوریه هم صادق است و ما از ارتش این کشور و همچنین ارتش عراق علیه گروههای تروریستی حمایت می کنیم.

سوریه در پنج سال گذشته با بحران عمیقی روبرو است و موضع ما، حمایت از اراده و خواست مردم این کشور و ایجاد راه حل سیاسی برای بحران سوریه است. باید با جدیت با گروه های تروریست برخورد شود و این گروه ها خلع سلاح شوند. همچنین حفظ تمامیت ارضی سوریه بسیار مهم است و باید خرابی های جنگ نیز بازسازی شود.

السیسی در باره موضع 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری منتخب آمریکا در قبال بحران سوریه نیز گفت:

تمامی اظهاراتی که ترامپ در زمان تبلیغات انتخاباتی مطرح کرد می تواند تغییر کند. باید منتظر بمانیم تا وی قدرت کامل را در ماه ژانویه در کاخ سفید به دست بگیرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 آذر

 
 

اشتراک گذاری: