ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 آذر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حساب های 800 مشتری یک بانک هک شده

هزاران قمارخانه آنلاین

در ایران مشغول فعالیت اند!

 
 
 
 

 

رییس پلیس فتا روز گذشته در یک مصاحبه خبری اعلام کرد:

یک باند قماربازی آنلاین 23 میلیارد تومان کلاهبرداری و قماربازی داشته است . تاکنون 3323 کانال که  قماربازی راه انداخته اند شناسایی شده‌اند. 248 پرونده قضایی در داخل و خارج در رابطه با کانال های قمار بازی تشکیل و 184 نفر دستگیر شده اند و همچنین پول‌ها بلوکه شده است. چرا  بانک‌ها به قماربازها درگاه می دهند؟

 وزارت ارشاد کانال هایی که بیش از 5000 عضو دارد را  باید ساماندهی کند و ادمین کانال باید خودش را معرفی کند که احراز هویت شود.

در کشور بیش از 160 میلیون سیم کارت داریم. با تخلفات برخی از اپراتورها برای واگذاری تعداد زیادی سیم کارت به یک نفر و فعال سازی آنها باید برخورد شود. کانال های مجرم باید فیلترینگ شوند. از 152 پیام رسان در دنیا 52 پیام رسان فعال هستند که 30 تا از آنها در ایران باید فیلتر شوند.

66 درصد جرایم در تلگرام اتفاق می افتد و 20 درصد هم در اینستا و در واتس‌اپ کمتر از دو درصد جرایم داریم. باید سرور دسترسی در اختیار ما باشد ولی تلگرام و واتس آپ و اینستا گرام در اختیار ما نیست و تمایلی به دسترسی دادن به ایران ندارند که در شورای عالی فضای مجازی به آنها فرصت داده‌ایم و امیدواریم تا سال آینده از ظرفیت های بومی خودمان استفاده کنیم.

امسال 60 درصد جرایم فضای مجازی به برداشت‌های غیر مجاز برمی گردد و بیش از 86 درصد از این پرونده‌ها به نتیجه رسیده است. آخرین پرونده در تهران بوده که هکر، اطلاعات بانکی 800 مشتری یک بانک خصوصی را هک کرده بود  و فعلا در حال بررسی هستیم  که آیا کارمندان بانک با آنها همکاری داشتند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 آذر

 
 

اشتراک گذاری: