ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 آذر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تا دم حجله 3 میلیون تومان

با سواری ب. ام. و 6X

 
 
 
 

 

عروسی بدون پز و چشم و همچشمی در ایران ممکن است؟ تجربه می گوید نه. حتی اگر در یک شهر کوچک و وصلت میان دو خانواده بسیار متوسط باشد.

همین است که در تهران، ماشین عروس قیمتی شده. از قدیم هم بود اما حالا مدل آن شده ب ام و X6.

کرایه این اتومبیل برای بردن عروس به خانه داماد و یا به سالن عروسی و سپس تا دم حجله که جمعا می شود 14 ساعت نزدیک به 2 و نیم تا 3 میلیون تومان است و شرکت های زیادی کارو کاسبی شان با همین کرایه دادن اتومبیل های عروسی رونق دارد. البته اگر راننده هم روی اتومبیل باشد که دستمزد او هم به کرایه اتومبیل اضافه می شود. اگر این اتومبیل ها برای ساعت 12 شب به بعد کرایه شوند قیمت کرایه یک و نیم برابر بیشتر است.

همچنین درصورت خارج شدن از محدوده شهر تهران هزینه خروجی نیز به کرایه اتومبیل و مزد راننده اضافه می شود. خلاصه که عروس بردن خیلی خرج روی دست داماد و خانواده داماد می گذارد.

برای کرایه این اتومبیل باید چک ضمانت داد و نماینده شرکت در یک اتومبیل دیگر ماشین عروس را دنبال می کند تا پس از رسیدن عروس به خانه داماد ماشین را تحویل بگیرد و برگرداند به پارکینگ شرکت. تنها پس از تحویل اتومبیل است که چک ضمانتی به داماد و یا پدر داماد برگردانده می شود.

برخی از شرکت ها راننده خود را پشت اتومبیل های عروس می نشانند چک ضمانتی نمی گیرند زیرا راننده از خودشان است و هر نوع تصادف و حادثه ای اگر روی بدهد مسئولش همین راننده شرکت است.

علاوه بر ب ام و x6 که این روزها در بورس است، اتومبیل های کلاسیک و قدیمی نیز کم مشتری نیستند و خیلی از عروس و دامادهائی که می خواهند پز رفتن با اتومبیل به حجله را بدهند این نوع اتومبیل ها را کرایه می کنند. ارزان هم نیست. مثلا برای هر ساعت 50 هزار تومان.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 آذر

 
 

اشتراک گذاری: