ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 آذر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مسابقه نماینده و جانشین نماینده رهبر در سپاه

رقابت در چاپلوسی از رهبر

میان فرماندهان و روحانیون

 
 
 
 

 

در سپاه و در میان امام جمعه ها، عده ای با هم رقابت دارند. این رقابت به اشکال مختلف بروز می کند، از جمله در سخنرانی ها و در تکرار گفته هائی از رهبر جمهوری اسلامی که گاه حتی با شاخ و برگ هائی همراه است که او هم در فلان سخنرانی اش نگفته اما اینها از چند سخنرانی یک معجونی می سازند و آن را بیان می کنند!

در سپاه دو حجت الاسلام بعنوان نماینده ولی فقیه و جانشین نماینده ولی فقیه با هم رقابت دارند. علی سعیدی و حاجی صادقی. هر دو، هر گاه که میکروفنی پیدا می کنند تا سخنرانی کنند سعی می کنند از آن دیگری جلو بزنند. از جمله در حمله غیر مستقیم به هاشمی رفسنجانی، نفی موقعیت اجتماعی حسن خمینی، فتنه، سازشکاری دولت روحانی و ....

حجت الاسلام حاجی صادقی که بیشتر از گذشته در همایش ها و مجالس سپاه و بسیج ظاهر می شود و احتمالا برای نشستن بر جای علی سعیدی بیشتر رونمائی شده، روز گذشته در یکی از همین جلسات (سازمان بسیج طلاب و ...) خطاب به طلابی که می ترسند روز به روز بیشتر متمایل به حسن روحانی شوند گفت:

"... برخی به دنبال تعیین رهبر سوم برای کشور و جهان اسلام هستند چرا که آنها معتقدند در دوران رهبر فعلی کاری نمی توان به پیش برد..."

(اوج چاپلوسی را هم در دادن سمت رهبری جهان اسلام به رهبر جمهوری اسلامی ببینید!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 آذر

 
 

اشتراک گذاری: