ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه اعتراضی نماینده زرتشتیان

امام جمعه کم سواد اصفهان

برای زرتشتیان بالای منبر رفت

 
 
 
 

 

بدنبال اظهارات اخیر امام جمعه و نماینده رهبر در استان اصفهان در مورد دوگانه پرستی زرتشتیان، نماینده زرتشتیان در مجلس نامه ای خطاب به وی نوشت. دراین نامه آمده است:

 

جناب آقای آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد 

نماینده محترم ولی فقیه در استان اصفهان 

با درود و احترام 

 

متاسفانه جنابعالی در روز 23 مهرماه 1395 در نماز جمعه اصفهان، با یک استدلال عجیب! زرتشتیان را دوگانه پرست نامیدید. این اتهام برای ایـرانیان و زرتشتیانی که در درازنـای تاریخ، یکتاپرست بوده‌اند و به آن افتخار می‌کنند، نیازی به آوردن استدلال برای پاسخگویی ندارد،.

در محکوم کردن هرگونه صحبت های تفرقه برانگیز، به ذکر مجدد سخنان جنابعالی که اخیراً در جلسه خداحافظی پیشوای مذهبی اصفهان بیان کردید، بسنده می کنم که عنوان کردید:" آمریکا و غرب دائما علیه ایران و نقض حقوق بشر اتهام زنی می کنند و شرایط زندگی برای دیگر ادیان را بسیار سخت و ظالمانه مطرح می کنند این در حالی است که آنها از این همزیستی و احترام به ادیان در ایران آگاهی دارند و مغرضانه و به خاطر دشمنی با جمهوری اسلامی اتهام زنی می کنند"، امیدوارم که به این سخنان عمل کنیم زیرا کشور بزرگ و اهورایی ایران، به کردار بیش از گفتار نیاز دارد.
 
اینجانب اعتراض شدید خود را به این سخنان نادرست اعلام می‌کنم و انتظار دارم که نمایندگان محترم خبرگان رهبری، بیش از دیگران به ادیان الهی احترام بگذارند
 
دکتر اسفندیار اختیاری 
نماینده ایرانیان زرتشتی


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول آبان

 
 

اشتراک گذاری: