ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گوشه هائی از این تابلو از قول علی لاریجانی

تابلوی تمام نمای ایران

خدمت رهبر ج. اسلامی برده شد

 
 
 
 

 

قم، تافته جدا بافته ای نیست. هر آسیبی که در شهرهای ایران جاری است، در قم هم حاکم است و شاید در برخی عرصه ها بیشتر. از اعتیاد تا تن فروشی، از طلاق تا خیابان خوابی و ... زیر گوش روحانیونی که حتی تاثیر روی افکار عمومی مردم قم را هم از کف داده اند، چه رسد به شهرهای دیگر.

روز گذشته رئیس مجلس گفت: آمار ۲۵ درصدی طلاق در قم نگران کننده است. این میزان طلاق برای شهری که مرکز تفکر دینی است زیبنده ( بخوانید شرم آور) نیست.

او که در دومین اجلاس استانی نماز سخنرانی می کرد افزود:

وجود ۱۰ میلیون حاشیه نشین، چندین میلیون معتاد، ۵۰۰ هزار زندانی و ۲ تا سه میلیون نفر از سن ازدواج گذشته و ۱۰ میلیون نفر در سن ازدواج آسیب‌های اجتماعی نگران کننده‌ای هستند.

(لاریجانی از کارتن خوابی و کودکان کار، تجاوزهای جنسی، قاچاق کالا از اسکله های سپاه، رشوه در ادارات و بویژه قوه قضائیه و نیروی انتظامی و اختلاس و فساد مالی در سیستم حکومتی و انواع سرقت و قتل در جمهوری اسلام چیزی نگفت. لاریجانی در سخن گفتن بسیار محتاط است. بنابراین بر شمردن آمار بالا از سوی وی، باز می گردد به جلسه ای که اخیرا با حضور خود وی و روحانی و لاریجانی رئیس قوه قضائیه در حضور رهبر جمهوری  اسلامی تشکیل شد و در آن آسیب های اجتماعی بر شمرده شده است. قطعا آنچه در آن جلسه مطرح شده بسیار بیشتر و فراتر از آماری بوده که لاریجانی و چند روز پیش هم حسن روحانی با اشاره به همان جلسه بر زبان آورد. اما همین حد هم غنیمت است و مقام رهبری حاصل دوران رهبری خود را با آمار و ارقام شنیده و آگاه است!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 آبان

 
 

اشتراک گذاری: