ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در ایران همه دزدهای حکومتی هوای هم را دارند

سه خبر داغ روز

دو تا از تهران و یکی از مسکو

 
 
 
 

 

در 24 ساعت گذشته و در کنار اظهار فضل و تحلیل های آبکی دبیرکل موتلفه اسلامی و سردار نقدی و خیلی های دیگر در باره بحران ساختاری امریکا و فساد در ارکان آن نظام که نتیجه آن پیروزی ترامپ است، ناگهان دو خبر جالب منتشر شدو

1- ماموران سرشماری برای شمارش اعضای خانواده "رحیمی" معاون اول احمدی نژاد که به دلیل دزدی و اختلاس و رشوه دادن به نمایندگان مجلس نهم (مجلس قبلی) به 5 سال زندان محکوم شده و تا حالا قوه قضائیه پایش در یک کفش بود که ایشان در اوین است، به خانه وی مراجعه کردند. ناگهان رحیمی در خانه را به رویشان باز کرد و تازه معلوم شد ایشان نه در اوین بلکه در خانه اش زندگی می کند و خودش به ماموران پاسخ داد که چندتا اولاد دارد و زن (چندتاش اعلام نشده).

2- سید محمد علی ابطحی معاون پارلمانی محمد خاتمی که زخم قاضی مرتضوی را بر پشتش دارد و آن کشید در جریان دستگیری های پس از کودتای 88 که نگو و نپرس، در صفحه اش نوشت: قاضی مرتضوی را در فرودگاه امام دیده که برای اربعین می رفت کربلا!

قاضی مرتضوی انواع پرونده ها دارد. از دزدی و رشوه دهی تا آدم کشی در کهریزک و فعلا در یک فقره به 120 ضربه شلاق تعزیری محکوم شده که دادستان گفته رسیدگی می تواند تجدید شود و در نتیجه باسن ایشان مصون از حتی یک ضربه شلاق است. نه تنها باسنش مصون از شلاق است، بلکه نه پیاده یا با اتوبوس، بلکه با هواپیما راهی اربعین کربلا و شاید هم بعضی ماموریت های محوله است!

3- این دو خبر را با این خبر از روسیه کامل کنیم که از دیروز در راس همه خبرهای داخلی آن کشور است. یعنی دستگیری وزیر توسعه اقتصادی روسیه باتهام دو میلیون دلار پورسانت گیری. صاف و پوست کنده تمام مشخصاتش را با تصویرش در تلویزیون های روسیه نشان میدهند و از آن بازی "ک. م. ر" و "خ. ج. چ" و بقیه این حروف که به جای نام متهمین دزدی های حکومتی در مطبوعا ت ایران رایج است هم خبری نیست. قرار است آن وزیر بزودی محاکمه شود و پیش بینی شده که بموجب قانون برای همیشه از خدمات دولتی محروم و به 20 سال زندان و پرداخت چندین برابر پولی که پورسانت گرفته بعنوان جریمه محکوم خواهد شد. مرتب جزئیات ماجرا بصورت گزارش و خبر پخش می شود و با مردم هم مستقیما مصاحبه می شود.

هیچ راهی برای مبارزه با فساد دولتی جز این وجود ندارد، در غیر اینصورت می شود همین لجنی که در جمهوری اسلامی جریان دارد و همه دستشان آلوده است و هوای هم را دارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 آبان

 
 

اشتراک گذاری: