ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

واقع بینی علاءالدین بروجردی

پس لرزه های انتخابات امریکا

تازه در اروپا آغاز شده است!

 
 
 
 

 

از میان مقامات حکومتی و نمایندگان مجلس که گهگاه حرف های سنجیده ای می زند و اهل بی گدار به آب زدن نیست، علاء الدین بروجردی است که هم در مجلس پیشین و هم در مجلس کنونی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود و هست.

وی که یک دورانی از معاونان وزارت اطلاعات بود و بعد هم معاون وزارت امور خارجه روز دوشنبه در مصاحبه با خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی "ایرنا" درباره انتخابات امریکا گفت:

ترامپ دوران تبلیغات و شعارهایی که در آن دوران می داد با ترامپ دوران ریاست جمهوری متفاوت خواهد بود و ناگریز است به واقعیت ها، مسائل و حساسیت ها توجه کند. اتفاقی که در آمریکا افتاد، اتفاق مهمی بود. این انتخاب نظر منفی ملت آمریکا نسبت به سیاست های حاکم بر این کشور است در طول سالیان طولانی هزاران آمریکایی در بحران های منطقه ای جان خود را از دست دادند و صدها میلیارد دلار از ثروت مردم آمریکا هزینه شد و به هدر رود. ما شاهد پس لرزه های انتخابات امریکا در اروپا هم هستیم.

برجام به عنوان یک تعهد بین المللی رسمی با پشتوانه قطعنامه سازمان ملل است که طرف مقابل ما تنها امریکا نیست بلکه 6 کشور آن را امضا کرده اند و در دستور اجرا دارند. اگر یک کشور از 6 کشور تخلف کند در همان محدوده یک کشور اثر منفی می گذارد. ما در حال رصد دولت جدید آمریکا هستیم و منتظریم ببینیم چه کسی مسئولیت پیدا می کند و چه اتفاقی می افتد


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 آبان

 
 

اشتراک گذاری: