ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شهر حلب در آستانه

آزادی از چنگ گروهای مسلح

سایت ریا نووستی نعمت بوستانی

 
 
 
 

 

ارتش سوریه بخش های شمال غربی شهر حلب را از ارتش تروریست ها باز پس گرفت. قبلا ارتش و گروه های رزمنده مردمی سوریه توانسته بودند جنوب و غرب شهر را از وجود آنها پاک کنند. در شرایط فعلی تنها مناطقی از شرق حلب هنوز در دست نیروهای داعش و دیگر گروه های تروریستی است.

بر اساس خبرگزاری رسمی سوریه، ارتش این کشور توانسته است آخرین قسمت های تحت اشغال گروه های تروریستی در شهر حلب را به محاصره خود در آورد. سر فرماندهی ارتش سوریه طی فرمانی از تروریست ها خواست تا سلاح های خود را زمین بگذارند و امکان زندگی عادی را به ساکنان آن منطقه باز گردانند. در بیانیه ارتش آمده است که چنانچه افراد مسلح سلاح های خود را زمین بگذارند، ارتش راه عبور آن ها را برای خارج شدن از شهر تامین  خواهد کرد.

طبق آخرین خبر ها گروه های تروریستی هچنان در محله های تحت اشغال خود مردم عادی را سپر قرار داده اند و از رسیدن کمک های انسان دوستانه به مردم جلو گیری می کنند.

(تهدید هائی که از جانب امریکا علیه روسیه می شود و گزارش های شتابزده رسانه هائی مانند یورو نیوز علیه این پیشروی ها و پیروزی ها نشان میدهد که غرب در حمایت از گروه های مسلح حلب ناتوان شده و بازپس گیری شهر حلب قطعی است)

https://ria.ru/syria/20161002/1478326372.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 مهر

 
 

اشتراک گذاری: