ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ایران را آباد کنیم

تا الگوئی برای دیگران شویم
 
 
 
 

 

محمد خاتمی، پس از مدتی، یک دیدار عمومی داشت. این دیدار بمناسبت هفته دفاع مقدس با ایثارگران، جانبازان و آزادگان جنگ عراق بود.  به گزارش مدیا خاتمی، وی پس از شنیدن نظرات و دغدغه‌های ایثارگران که با درخواست حضور پررنگ‌ تر وی در عرصه اجتماعی و سیاسی کشور همراه بود گفت: من از صحنه مسؤولیت کنار هستم و علاقه ای هم به حضور در عرصه مسؤلیت رسمی ندارم. ولی وظیفه ای را در خودم احساس می کنم و به عنوان یک سرباز انقلاب و یک فرزند کوچک ایران و جمهوری اسلامی بر خود فرض می دانم که از انقلاب و ارزش‌هایی که معتقدم ایثارگران، رزمندگان، شهیدان و آزادگان ما برای آنها به جبهه رفتند و جنگیدند.

تلاشم این است که در باقیمانده کوتاه عمر بتوانم از انقلاب و از اسلامی که در دل انقلاب بود، دفاع کنم.

برخی شیوه‌ها و روش‌هایی به جای تقویت اسلام و انقلاب زمینه براندازی را فراهم می کند.  نگذاریم در نظام اسلامی و نظام ارزش ها، شیوه ها و روش هایی اعمال شود که با اسلام مدنظر انقلاب و امام (ره) و ارزش های مورد احترام جامعه هیچ سازگاری ندارد.

شهیدان و ایثارگران و خانواده های شهدای ما خیلی عظیم الشان هستند و این سرمایه خیلی بزرگ تر از آن است که بخواهد ابزار و وسیله ای برای عده ای شود و جریاناتی بخواهند خودشان را با تکیه بر اعتبار شهدا و ایثارگران به جامعه تحمیل کنند.

اگر ارزش های واقعی انقلاب اسلامی حفظ شود و توسعه یابد، ملت های دیگر خود به خود از این پیروی خواهند کرد و این نظام الگو خواهد شد. اگر ما اینجا را بسازیم و عدالت داشته باشیم و بیکاری نداشته و اشتغال داشته باشیم و اگر تبعیض و فساد نباشد و آسیب های اجتماعی نباشد و بر اساس منافع خودمان با دنیا رابطه ای برقرار کنیم که هم امنیت ما تامین شود و هم امکانات زندگی ما بیشتر شود، آن زمان است که الگو می شویم .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 مهر

 
 

اشتراک گذاری: