ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عضو مجمع روحانیون مبارز:

جلیلی خودش را سر کار گذاشته

مردم به او رای نخواهد داد

 
 
 
 

 

حجت الاسلام فاضل‌ میبدی عضو مجمع روحانیون مبارز درمصاحبه ای که پیرامون انتخابات 96  و دوران احمدی نژاد با وی انجام شد به چند نکته ای اشاره کرد که در ادامه میخوانید.

(مجمعی که در زمان آیت الله خمینی و با موافقت او از جامعه روحانیت مبارز جدا شد تا شاگردان و طرفداران نظرات آیت الله خمینی حسابشان را از بقیه اعضای جامعه روحانیت جدا کنند)

میبدی گفت:

ایران در دوران ریاست‌ جمهوری احمدی‌نژاد،  بیش از ٧٠٠‌ میلیارد دلار درآمد نفتی داشت و کلی هم اختلاس و فساد مالی به بار آمد، اما یک‌بار در تریبون‌های خاص نگفتند این درآمدهای نفتی کجا رفت؟ چرا کسی به خاطر این اختلاس‌های چند‌هزارمیلیاری به رئیس دولت‌های نهم و دهم اعتراض نکرد؟
همان آقایانی که نسبت به فسادهای گذشته سکوت کرده بودند، برای فیش‌های حقوقی داد و قال به راه انداخته‌اند و ضد دولت بیانیه صادر کردند. من قبول دارم فیش‌های حقوقی نامتعارف ظلم است، اما سؤال من اینجاست که اگر برای این موضوع داد و فریاد به راه انداختید چرا در دولت‌های نهم و دهم ساکت بودید؟ آقای احمدی‌نژاد ماشاءالله به‌قدری افتضاحات به بار آورده است که دیگر در میان سنت‌گراها و اصولگرایان جایی ندارد بلکه اگر به فرض محال تأیید صلاحیت هم شود رأیی نخواهد داشت.  احمدی‌نژاد باید خودش را در موزه‌های تاریخ جای دهد.

تا آنجا که اطلاع دارم، هیچ فردی در اردوگاه اصولگرایان برای رقابت با آقای روحانی د رانتخابات 96 وجود ندارد مگر اینکه شخصی را خلق کنند. شنیده‌ شده آقایان جلیلی و قالیباف قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند، اما به نظر من، آرای جلیلی کمتر از دفعه قبل خواهد شد. آقای جلیلی هیچ فرقی با احمدی‌نژاد ندارد به عقیده من وی خودش را معطل کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 مهر

 
 

اشتراک گذاری: