ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هشدار به امریکا

حمله به ارتش سوریه

حمله به ارتش روسیه است! 
 
 
 
 

 

روز گذشته پارلمان روسیه "دوما" یک جلسه مهم پیرامون سیاست خارجی روسیه تشکیل داد. در این جلسه باتفاق آراء از حضور ارتش روسیه در سوریه حمایت و با تاکید بر "حتی یک قدم عقب نشینی جایز نیست" از دولت این کشور خواستند با قاطعیت در سوریه عمل کند.

همزمان با تشکیل این جلسه «ویکتور اوزروف» رییس کمیته دفاعی و امنیتی شورای فدراسیون روسیه گفت: روسیه به هر گونه تلاش برای حمله به نیروهای ارتش سوریه  واکنش نشان خواهد داد. روسیه هر گونه حمله به ارتش سوریه را به تلاش برای لطمه زدن به ماموریت ضد تروریستی خود در این کشور میداند.

 یروهای مسلح روسیه در چارچوب ماموریت ضد تروریستی خود در سوریه، از عملیات زمینی ارتش این کشور علیه تروریست ها حمایت می کنند .

«ایگور کوناشینکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه نیز اعلام کرد:

واشنگتن باید قبل از هر اقدام نظامی علیه نیروهای ارتش سوریه به واکنش روسیه در این زمینه فکر کند. نیروهای مسلح روسیه که در سوریه مستقر هستند هر نوع حمله به ارتش سوریه را حمله به خود تلقی می کنند و واکنش مناسب را نشان خواهند داد. در همین ارتباط تدابیر لازم برای جلوگیری از حملات اشتباهی به نیروهای روسیه و ارتش سوریه اتخاذ شده است. به  گردان های دفاعی روسیه دستور داده شد در صورت کشف و رهگیری موشک های تهاجمی یا اهداف دیگر، بدون رسیدگی به مبداء و مسیر پرواز این اهداف برای انهدام آنها عمل کنند.

این اخبار در شرایطی منتشر شدند که بموجب برخی احتمالات ناتو قصد حملاتی مشابه حملات پیشین ناتو به عراق و لیبی و صربستان (یوگسلاوی سابق) به ارتش سوریه را دارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 مهر

 
 

اشتراک گذاری: