ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

3 عکسی که تا دیر نشده

 باید منتشر می کردیم 
 
 
 
 

 تلگرام پیک نت 20 مهر ماه

انتشار این سه عکس را اگر موکول می کردیم به بعد از تعطیلاتی که از امشب (دوشنبه) شروع می شود و تا صبح شنبه ادامه پیدا می کند (تاسوعا و عاشورا و شام غریبان و...) مثل این می ماند که دامادی کت و شلوار عروسی را بعد از عروسی بپوشد!

1- پوستر عمر را در مشهد وسیعا پخش کرده اند و بانی اش هم شهرداری مشهد است. هر بیننده ای با اولین نگاه متوجه می شود که عمر را شبیه روحانی کشیده اند. خیلی خب. حالا اگر در سال 96 مردم بیش از سال 92 به روحانی رای دادند، معنایش این نیست که مردم به عمر رای دادند؟

خنده دار است اما بیش از آن، مضحک است نادانی تبلیغاتچی های جناح راست مخالف دولت. این پوستر هم از محصولات سفر حسین شریعتمداری به مشهد و رسیدن ابراهیم رئیسی به تولیت آستانقدس و پرت و پلا گوئی هفته به هفته علم الهدا امام جمعه مشهد است.

2- روزنامه جام جم بمناسبت دهه منجر به عاشورا، پادشاه عربستان را شمر معرفی کرده است. این که عربستان در یمن و یا در سوریه چه می کند و چگونه در خدمت امریکاست یک بحث سیاسی درباره ماهیت نظام حاکم بر عربستان است، اما این که چنین عکسی در روزنامه حکومتی جام جم (وابسته به صدا وسیما) منتشر شود یک بحث تبلیغاتی نادرست و تحریک آمیز برای تقابل شیعه و سنی است. این آب ها را چه کسانی در پشت پرده به آسیاب جنگ مذهبی می ریزند و مردم ایران را گرفتار نتیجه بی خردی ها می کنند؟

3- عکس سوم کمی شوخی است. عکس جدی است و خبرگزاری مهر منتشر کرده و شاید هم با هدف نیشگون گرفتن از علی لاریجانی که از قالیباف شهردار تهران و دار و دسته هائی که شیخ جعفر شجونی و مهدی تائب فرمانده انتحاریون (عماریون) فاصله گرفته منتشر کرده است. خبرگزاری مهر را شهرداری تهران راه می برد و البته دستش در جیب شورای تبلیغات اسلامی هم هست.

سیاهی لشکر بی نام شهرداری تهران این عکس را که مربوط به پایان یک تعزیه است، با این زیر نویس در شبکه اجتماعی منتشر کرده اند:  شمر با لاریجانی آشنا در آمد و به یکدیگر ابراز ارادت کردند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 مهر

 
 

اشتراک گذاری: