ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

400 میلیون پیام سلامت پروستات برای رهبر رسیده بود!

"رئیسی" تمرین رهبری را

با دروغگوئی شروع کرده

 
 
 
 

حجت‌السلام سید ابراهیم رئیسی در مراسم آغاز نشست سراسری مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور که در مشهد برگزار شد حضور یافته و سخنرانی کرد. رئیسی که این روزها با افشای چندین و چندباره نقش او در قتل عام سیاسی 67 نامش بیش از هر زمانی بر سر زبانهاست، در سخنرانی خود گفت:

«به ما تأکید شده که از کم بودن عده خود نسبت به عالم نترسید و بر حرف حق خود اصرار کنید و امروز نیز سخنان رهبری در بایکوت امپراتوری رسانه‌ای جهان است، اما وقتی یک بیماری برای ایشان رخ می‌دهد، چهارصد میلیون پیام برای ایشان ارسال می‌شود

از شاخصه‌های خط امام، عدالت اجتماعی است و لازم است توسعه‌یافتگی در سایه عدالت اجتماعی به ‌دست آید تا شاهد وجود کوخ‌ها در کنار کاخ‌ها نباشیم.

مهمترین شاخصه مصون‌سازی کشور از مشکلات، تبعیت از ولایت و رهبری است که خط امام است و اگر کسی ادعای پیروی از خط امام می‌کند اما از رهبری تبعیت ندارد، دروغ می‌گوید.

(چه آقای خامنه ای و چه هر کس دیگری که بگوید با سانسور و بایکوت مشکل رسانه ای حل می شود عقلش پاره سنگ بر میدارد.) یگانه راه حل کسب اعتماد مردم خود هر کشوری نسبت به رسانه های داخلی است و این ممکن نمی شود مگر زمانی که مردم خود و مشکلاتشان را در آن رسانه ها ببینند، ضعف های حکومت را بشنوند و بخوانند و قدرت نقد آنها را داشته باشند. در غیر اینصورت ممکن نیست امپراطوری رسانه ای جهان بایکوت شود. این همان اندیشه کج و معوجی است که عملا موجب شده "من و تو" تلویزیون مورد علاقه مردم شود و یا مردم از طریق بی بی سی و صدای امریکا اخبار را دنبال کنند زیرا به صدا و سیما اعتماد ندارند و برنامه هایش را تبلیغات یکسویه حکومتی می دانند.

آقای رئیسی که تمرین چاپلوسی و دروغگوئی علنی را می کند، از 400 میلیون پیام برای آقای خامنه ای در ماجرای عمل پروستات ایشان می گوید. این آمار از کجا بدست آمده؟ این پیام ها چگونه و از کجا رسیده؟ و آن 400 میلیون مردم جهان چگونه در جریان این عمل قرار گرفته اند؟

ایشان از عدالت اجتماعی بعنوان خط امام و خط رهبری گفته است. بسیار خب. آقای خامنه ای 27 سال است سکان رهبری جمهوری اسلامی را دراختیار دارد و دو دوره هم رئیس جمهور بوده است. کجاست آن عدالت اجتماعی که در دوران ایشان برقرار شد؟ این همه دزدی و اختلاس و رشوه گیری حکومتی و رانت خواری و فاحش ترین اختلاف طبقاتی در چه دورانی شکل گرفت ؟ جر در دوران رهبری ایشان؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: