ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

علی مطهری:

باید ابعاد واقعه 67

در زندانها مشخص شود

 
 
 
 

 

روز گذشته (یکشنبه) علی مطهری نایب رئیس مجلس مطابق معمول با جسارتی که دارد به دفاع از نامه خود خطاب به وزیر دادگستری "پورمحمدی" در باره قتل عام سیاسی سال 67 برخاست و در پاسخ به انتقاد یکی دیگر از نمایندگان بنام کوهکن که منتقد این نامه بود گفت:

اولا شما نامه را نخوانده اید و حتما محتوای آن را ببینید.

هر مساله‌ای باید در جای خود حل شود و این طور نیست که فقط به یک بعد جامعه بپردازید.

این که می‌فرمایید امام زیر سوال رفته این طور نیست و چه کسی گفته امام زیر سوال رفته است؟ بحث درباره‌ی نحوه اجرای حکم امام است که اگر کوتاهی‌هایی صورت گرفته آن‌ها توضیح بدهند.

این که می‌گویید از این نامه بیگانگان استفاده می‌کنند، چه استفاده‌ای می‌شود؟ در بسیاری از موارد امام و رهبری صحبت‌هایی را مطرح کردند که رسانه‌های بیگانه آن را تقدیر کردند. نمونه آن زمانی است که منشور 8 گانه امام صادر شد مبنی بر این که تجسس نکنید و شنود نگذارید، یک هفته رسانه‌های بیگانه از امام تمجید کردند. این دلیل نمی‌شود که امام نعوذ بالله مخالف انقلاب بوده است.

از طرف دیگر مساله نایب رئیسی هیچ ربطی ندارد به این که ما حرف حق را نگوییم. در موقع اداره جلسه ممکن است ملاحظاتی باشد اما در هر جایی هر نماینده برای بیان نظراتش آزاد است. در این مورد حرف این است که توضیح داده شود و توضیح دادن نیز کار لازمی است و این به معنای حمایت از منافقان نیست.

علی مطهری در نامه‌ خود خطاب به مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری ضمن انتقاد از اظهارات وی درباره‌ی فایل صوتی آیت‌الله منتظری خواستار ارائه توضیحاتی درباره‌  اعدام‌های  سال 67 شده بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: