ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مسابقه هوش و سیاست

میان مینوخالقی و سه امام جمعه

 
 
 
 

سکوت مینوخالقی منتخب سوم اصفهان برای مجلس دهم، در برابر رد صلاحیت غیر قانونی اش توسط شورای نگهبان پس از برگزاری انتخابات، نشان داد که او علیرغم جوانی اش دارای پختگی لازم نه تنها در حد نمایندگی مجلس که فراتر از آنست. انتخابات اواخر اسفند سال گذشته انجام شد و برای نخستین بار خانم خالقی در حاشیه همایش دستآوردهای فرهنگی دولت روحانی، بسیار نرم و دیپلماتیک درباره رد صلاحیت خودش به خبرنگاران گفت:

« تاکنون کسی در رابطه با حضور یا عدم حضورم در مجلس چیزی به من نگفته است. فعلا مشغول فعالیت های علمی و حقوقی هستم و خبرها و پیگیری‌ها درباره حضورم  در مجلس دهم را هم از طریق رسانه‌ها دنبال می‌کنم. در انتخابات شورای شهر اصفهان و یا شوراهای اسلامی شهر و روستا و یا انتخابات میان دوره‌ای مجلس هم که سئوال کردید شرکت نمی کنم. پس از آن را هم باید دید اینده چه پیش می آورد. فقط دلم می خواهد تا اینجای کار از همه خبرنگاران تشکر کنم.»

حتی در همین پاسخ آخری که به سئوال شرکت در سه انتخابات داده کلی تیزبینی سیاسی نهفته است. اگر می گفت در یکی از آنها شرکت می کند، عملا رد صلاحیت خود برای مجلس دهم را پذیرفته بود، درحالیکه پرونده این رد صلاحیت هنوز باز است و در یک چرخش سیاسی در درون حاکمیت او به مجلس خواهد رفت.

بینی و بین الله، او عاقل تر و دیپلمات تر است، یا امثال احمد خاتمی و احمد جنتی و علم الهدا؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: