ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مدلینگ در ج. اسلامی

خوشگلی و خوش هیکلی

خرج داره، اما دخل هم داره!

 
 
 
 

 

"مدلینگ" یک شغل شیک، راحت و پولساز در ایران شده است. خیلی از عکاس‌ها افراد را به این حرفه وارد می‌کنند. همه دختران یا خودشان و یا مادرشان فکر می کنند زیباترین هستند، اما برای مدلینگ شدن انتخاب با دفاتر تبلیغاتی است که به حرف مادرها و ادعاهای خود مراجعه کنندگان کاری ندارند بلکه معیارهای خودشان را برای زیبائی و جلوه گری دارند. روی سر فرع بر زیبائی است!

معیارهای انتخاب مدل برای آقایان قد بالای ۱۸۵ سانتیمتر، تناسب بدنی خوب مخصوصاً بدن عضلانی یا فیتنس، صورت عمل‌نکرده و طبیعی است و به‌غیراز این تست نیز گرفته می‌شود که ببینند فرد توانایی و مهارت این کار را دارد. مثل تست بازیگری در سینما. 

 

این روزها این‌قدر شور و شوق جوان‌ها برای این کار زیاد است که عده ای زبان باز و حرفه ای با دادن وعده و دریافت پول آن‌ها جیب دختر و پسرها را می برند. 

 

یک عکاس مدلینگ و مدل باسابقه می‌گوید: آن موقع که من این کار را شروع کردم مدلینگ این‌قدر مورد توجه جوان‌ها نبود برای همین کسی راضی نمی‌شد پول بدهد که مدل شود.

یک مدل مدلینگ می گوید: من آن زمان که کار مدلینگ می‌کردم روزی ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان دستمزد می‌گرفتم. الآن مدل‌های مرد که حرفه ای و شناخته ‌شده هستند بالای ۳ میلیون تومان هم در روز می‌گیرند که خیلی از این پول خرج روی فرم ماندن مدلینگ می شود. مثلاً مرتب باید ورزش کند، تغذیه و رژیم مناسب داشته باشد. برای حفظ ظاهرش باید هزینه کند. رشد شبکه‌های مجازی و علاقه به دیده شدن در بین جوان‌ها  از عوامل جذابیت حرفه مدلینگ در سال‌های اخیر است. 

از طرف دیگر در این سال‌ها با گسترش  شبکه‌های مجازی تبلیغات برای کالاهای متنوع پیشرفت کرده و مردم نیز به خرید آنلاین روی آوردند. درنتیجه برای تبلیغات در فضای مجازی به مدلینگ احساس نیاز شده است. الان سعی می شود از افراد خوش‌چهره و خوش‌هیکل به‌عنوان مدل استفاده شود. درمدلینگ مثل بازیگری شهرت و رقابت عمل می کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: