ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نقل قول هاشمی از آقای خمینی:

به سیگار بند نکنید

مردم به آن پناه می برند!
 
 
 
 

در میان اخبار و تفسیرهائی که در باره قلیان کشیدن و قلیان نکشیدن منتشر می شود، سخنان روز گذشته رئیس کمیته مستقل مبارزه با مواد مخدر دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت خیلی خواندنی و دانستنی است.

او گفت:

زمانی جنگ قلیان‌ها زیاد شد و نیروی انتظامی به جمع آوری قلیان‌های قهوه‌خانه‌ها به علت آغشته بودن آنها به مواد مخدر اقدام کرد، اما بعدها متوجه شدیم که قلیان‌های قهوه‌خانه را قاچاقچی های مواد مخدر آلوده به مواد کرده و با نفوذ به پاسگاه اطراف موضوع را اعلام کرده است تا علنی شدن موضوع به جنگ قلیان‌ها منجر و در نتیجه مصرف کننده‌های قلیان بتدریج به سمت مصرف مواد صنعتی کشیده شوند. باید آنقدر هوشیار باشیم تا بتوانیم ترفندهای مافیا را افشا کنیم، زیرا مافیا همواره به دنبال سود بیشتر هستند و هر چقدر مردم کمتر به سمت قلیان و سیگار بروند، به علت آنکه جایگزین بهتری ندارند به جایگزین بدتر گرایش یافته و به سمت امثال شیشه کشیده می‌شوند.

ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام در تیر ماه 93 در جمع کادر ها و مدیران دبیرخانه ستاد و دستگاه ها گفت:

" روزی در محضر امام ( ره ) بودند که یکی از آقایان (نام ایشان را در جلسه ذکر کردند) اصرار داشتند که امام فتوایی را در تحریم سیگار بدهند، امام با عصبانیت خطاب به ایشان فرمودند "یک چیز را برای این مردم باقی بگذارید که به آن پناه ببرند".

همان مافیایی که قدرت زیادی در توزیع دارند متاسفانه در تقاضا سازی بسیار قدرتمندتر عمل می‌کنند، به همین دلیل شوخی نداریم و اگر نجنبیم آنها با چند واسطه برایمان قانون هم می‌نویسند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: