ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خاتمی گفت:

آنها که در حصر هستند

اگر آزاد شوند قصد انتقام ندارند!

 
 
 
 

 

 

محمد خاتمی در دیدار جمعی از فرهنگیان و انجمن اسلامی معلمان دولت وی با او گفت:

هیچ کس در فکر انتقام گیری نیست. کسانیکه در حصر و حبس هستند اگر بیایند بیرون نمی‏‌خواهند انتقام‌گیری کنند اما جامعه ما آرام می‏‌شود و رو به سوی آینده خواهد داشت. ممکن است در مورد رفع حصر یا بازتر شدن فضای سیاسی بزرگان دغدغه‌ها و نگرانی‏‌هایی داشته باشند. ما باید برویم و این نگرانی‌ها را گوش بدهیم و صحبت کنیم و به رفع آنها کمک کنیم و انجمن‌هایی مثل شما با آن سابقه‏‌ای که دارید می‌توانند در این مساله ورود کنند. هشتم شهریور سالروز شهادت دو معلم بزرگ انقلاب و جامعه ما شهید رجایی و شهید باهنر است و اول مهر آغاز سال تحصیلی است و اواخر شهریور سالگرد جنگ تحمیلی را داریم که معلمان و آموزش و پرورش در آن نقش ممتازی داشتند.

امروز جامعه‌ی ما به بلوغ خوبی رسیده است. یک نوع عقلانیتی در جامعه پدید آمده است. هم در میان اصلاح‌طلب‌ها، هم در اصول‌گرایان از جمله مجلس هم حاصل آنست.

بی‌تردید و بدون تعارف از آزادی مردم و آزادی رای مردم دفاع می‏‌کنیم. ممکن است ساختارشکنان و کسانی که ضد اصل نظام هستند از بعضی شعارها سوءاستفاده کنند اما این موجب نمی شود که به امنیّت نگاه سخت افزاری بشود. امیدوارم  گروه های سیاسی و مردم به سوی همگرایی بهتر حرکت کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: