ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیداری خبری با هاشمی رفسنجانی

دومین استادیوم ورزشی ایران

در تهران ساخته خواهد شد!

 
 
 
 

 

گروهی از مدال آوران  المپیک 2016 ریو که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند با هاشمی رفسنجانی دیدار کردند. او در این دیدار سخنانی گفت که برخی از آنها جنبه خبری داشت. این بخش از سخنان هاشمی را برگزیده ایم که می خوانید:

"به یاد دارم که در دوران جوانی به همراه آیت‌الله خامنه‌ای در اطراف مشهد در جایی نشسته بودیم و در مورد بحث‌های ورزشی و مسائل پیرامون آن صحبت می‌کردیم که یکی از کشتی‌گیران مطرح منطقه به جمع ما پیوست. بعد از این اتفاق بنده اعلام آمادگی کردم که با این کشتی‌گیر، کشتی بگیرم و در نهایت کشتی گرفتیم و من بلافاصله این کشتی‌گیر را بر زمین زدم. اکنون که 82 سال سن دارم اگر توانی باقی مانده از همان روزها و سال‌هایی است که ورزش کرده‌ام.

درالمپیک ریو 5 مدال از مدال‌های المپیک متعلق به دانشجویان این دانشگاه است. اگر این ناداوری‌ها صورت نمی‌گرفت، ورزشکاران ایرانی می‌توانستند موفق‌تر ظاهر شوند.

ترویج و توسعه ورزش در میان بانوان باید بیشتر شود. کیمیا علیزاده  امروز در این جمع خالی است. از مسئولان دانشگاه آزاد می خواهم تجلیل جداگانه‌ای از علیزاده انجام دهند.

طرحی در دانشگاه آزاد مطرح است که این طرح، پیشنهاد آقای دادکان بوده است. ما تنها یک استادیوم مطرح و شایسته در کشور داریم، پیشنهاد این بود که استادیومی مدرن، هم وزن استادیوم آزادی ساخته شود. مقدمات این کار هم در سال‌های گذشته با پیگیری زمین در اطراف حرم مطهر در تهران آغاز شد تا دانشگاه آزاد بتواند چنین استادیومی را بسازد. امیدواریم با همکاری همه بخش‌ها این مهم به نتیجه برسد."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: