ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از دیوار مردم نرو بالا

ماهواره که جمع نمیشه!

 
 
 
 

 

از صبح روز شنبه (دیروز) دوباره نیروی انتظامی از دیوار خانه های مردم در بخش هائی از مناطق شمالی تهران بالا رفتند تا بشقاب ماهواره جمع کنند.

از آن مضحک تر شعاری است که روی یکی از دیش های ماهواره نوشته و روی وانت جمع آوری ماهواره نصب کرده بودند، مبنی بر همکاری داوطلبانه مردم برای تحویل دادن دیش ها.  کدام دیوانه ای میرود دیش و ماهواره می خرد و بعد داوطلبانه آن را تحویل میدهد؟ خود ماموران نیروی انتظامی که روی بام خانه ها رفته بودند هم خنده شان گرفته بود زیرا همه آنها هم یا درخانه ماهواره دارند و یا میروند خانه همسایه که ماهواره ببینند.

حتی در مجلس که همه نمایندگان آن مشتری ماهواره اند هم صحبت از اینست که قانون ممنوعیت استفاده از ماهواره را تغییر بدهند تا با واقعیت تطبیق کند. این واقعیت که با تکنولوژی نمی توان جنگید بلکه باید از آن استفاده کرد. رقابت ممکن است اما ممنوعیت ناممکن. فکری به حال زار صدا و سیما باید کرد!

سالها پارازیت روی فرکانس های ماهواره ای لطمات جبران ناپذیر به سلامت مردم زد. فیلترینگ نشان داد حریف اینترنت نیست. امارها نشان می دهند ضریب نفوذ اینترنت در ایران 53 درصد است. ایران 40 میلیون و 46 هزار و 785 کاربر اینترنت دارد. استقبال از شبکه موبایلی در ایران رو به افزایش است به حدی که سال گذشته اکثر جریانات اجتماعی در آن شکل گرفت و خبرها بیش از آنکه از طریق روزنامه ها و سایت ها و خبرگزاری ها منتقل شود در شبکه های موبایلی منتقل شد. ایرانی ها بزرگ ترین گروه مخاطبان وایبر را در جهان تشکیل می دهند. سپاه و قوه قضائیه و آن مغز باصطلاح متفکری که در بیت رهبری برای مقابله با یورش فرهنگی طرح میدهد، سرانجام از واقعیت درس خواهند گرفت و برای متحول کردن خویش و همسو ساختن صدا و سیما با این واقعیت فکری خواهند کرد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: