ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چند پیام خوانندگان

پدر خوانده های وطنی

جسد مومیائی شده مادر کوروش

 
 
 
 

 

سلام- پیک نت بارها و بارها به درستی موضوع واردات لجام گسیخته، قاچاق و نهایتا دلیل ورشکستگی صنایع کشور و بیکار شدن کارگر و کشاورز ایرانی را مطرح کرده است. سیاست پوپولیستی احمدی نژاد در راستای عوام فریبی و همزمان پر کردن جیب اطرافیان خود که مشغول دلالی بودند این بلا را سر مردم و مملکت آورد. کار مولد ماهیتا بلند مدت و دشوار است و افراد سوداگر و دزد هیچ موقع به آن نمی پردازند. کافی است نگاهی به ونزوئلا بیاندازیم تا ببینید نتیجه تثبیت دستوری نرخ ارز چه میکند.

درخواست افزایش نرخ ارز توسط ریاست اتاق دقیقا در راستای حفظ منافع کشور و بخش مولد اقتصاد ایران و در خلاف منافع دلالان،  بازرگان سنتی و قاچاقچیانی که بازار ایران را مملو از اجناس بنجل چینی،  ترک و برنج و میوه پاکستانی کرده اند. انتقاد شما از اتاق بازرگانی منطقی و ملی گرایانه نیست.

 

با سلام- پيامى در خصوص "پيمانكار تونل توحيد كيست و چگونه برنده مزايده شده؟ " خواستم اطلاعاتى را كه در خصوص ان پيمانكار به شرط محفوظ ماندن اسمم در اختيار عموم قرار دهم

سازنده اين تونل شركت "پرليت" به مديرعاملى عليرضا ناصر معدلى در زمان اقاى قاليباف است شگرد و روش كار اين شركت در نوشتن قرارداد و رانت خوارى در سطح ادارى و در سطح فنى، كار را نصف و نيمه دزديدن از پيمانكاران و اجرا نمودن توسط كادر فنى خود است. معمولا چنين نگاهى موجب ضعف علمى شديد كادر فنى خود ميشود كه اسم پر آوازه اى همچون پرليت را يدك ميكشد. بد نيست به ديگر پروژه هاى اين شركت يك سرى بزنيد تا ببينيد در انجا اوضاع از چه قرار است. يا اينكه پيمانكار هايى كه میلياردها تومان از شركت پرليت طلبكار هستند و مشخص نيست در دادگاهها بتوانند به این حق و حقوق برسند.

همین شرکت کار خود را در تونل توحید نیمه کاره رها کرده و پولهائی که گرفته بود را برد در ارمنستان سرمايه گذارى کرد.

 

سلام بر شما-  در تاریخ سه شنبه 5 مرداد مطلبی در مورد موشک آلماز آنتی روسیه چاپ کرده اید که سرعت موشک یاد شده 3000 متر بر ثانیه قید شده است. این مقدار برابر است با 10800 کیلومتر بر ساعت و تقریباً برابر 9 ماخ. با این حساب موشک می تواند برد 70 کیلومتری خود را ظرف 23 ثانیه طی کند.

عرفانی 

در حال حاضر موشک LGM-30 ساخت آمریکا که برای حمل کلاهک هسته ای مورد استفاده قرار می گیرد با سرعت نزدیک به 7 ماخ، سریعترین ساخته دست بشر است. 

پیک نت- آقای عرفانی گرامی. اتفاقا سایت های روسیه با تاکید بر همین نکته، یعنی پشت سر گذاشتن موشک 7 ماخ امریکائی توسط روسیه آن خبر را منتشر کرده و ما نیز ترجمه آن را منتشر کردیم.

- من سیامک هستم. هرکس که حداقل اشراف تاریخی را داشته باشد، یعنی فقط در حد کتب تاریخی مدرسه سواد داشته باشد به وضوح میفهمد که خبر کشف جسد مومیائی شده مادر کوروش به قدری چرند است که مرغ پخته را هم به خنده می اندازد! اون دیوانه ای که این عکس شبیه کاریکاتور بچه گانه را میخواهد جای مادر کورش جا بزند، فارغ از اینکه نقاشی و فتوشاپ هم بلد نیست، واضح ترین موضوع تاریخی در مورد تپه هکمتانه را هم نمیداند ! در تپه هکمتانه حتی یک تکه سنگ مربوط به دوره مادها تا کنون یافت نشده است! این تپه یک سایت اشکانی است به قراری آثار این تپه و ساخت این تپه مربوط به قرنها پس از مادهاست ...

پیک نت: آقای سیامک که در حد کارشناس باستانشناسی برای ما پیام نوشته اید. ما نمی دانیم مرغ پخته می خندند یا نمی خندد، اما دوست عزیز توصیه می کنیم علاوه بر مراجعه به لینک های زیر، در گوگل بنویسید " خبرگزاری ایسنا، میراث فرهنگی، کشف جسد مومیائی شده مادر کوروش":

http://aftabnews.ir/vdcgq79q3ak9zw4.rpra.html

 http://melliun.org/iran/96950

http://ircloud.com/cyrus-mother-mummy/

http://asemandailynews.net/?p=160258


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: