ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 19 مرداد

قالیباف هنوز در متروست

و روحانی دراجلاس باکو!

 
 
 
 

 

1- روزنامه اطلاعات در صفحه اول روز شنبه خود نوشت : نشست مشترک روحانی، پوتین و علی اف آغاز فصلی نوین در همکاری های ایران، روسیه و جمهوری آذربایجان می باشد.  در این نشست رئیس جمهور ایران با ارزشمند خواندن همکاری مسکو در روند مذاکرات هسته ای تهران و 1+5 که منجر به "برجام" شد، نقش رئیس جمهوری روسیه قابل توجه بود.  اطلاعات از قول روحانی نوشت: توسعه روابط همه جانبه با کشورهای همسایه از اولویت ایران است . پیشنهاد می کنم نشست بعدی این اجلاس عالی رتبه در سطح وزراء و سران در ایران برگزار شود .

2- روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به بیانیه پایانی نشست سه جانبه نوشت : گسترش همکاری های سه کشور در عرصه های اقتصادی، امنیتی و حمایت از برجام. در همین رابطه ظریف وزیر امورخارجه کشور از رویکرد مثبت روسیه و آذربایجان در قبال " برجام " قدردانی کرد. این روزنامه در صفحه دوم خود به نقل از وزیر بهداشت نوشت : دکتر هاشمی: مردم حق دارند نسبت به کمبود خدمات درمانی گله داشته باشند.

3- روزنامه ایران ارگان رسمی دولت نیز سفر رئیس جمهور را پوشش داده است و به تأکید روحانی در دیدار با پوتین مبنی بر حرکت ایران و روسیه در مسیر همکاری های راهبردی اشاره کرد . ایران در شماره امروز خود، انتقاد وزیر ارشاد از لغو کنسرت ها در خراسان رضوی را در صفحه 22 خود آورده است . این روزنامه در صفحه 16 با اشاره به برنامه " نقد شعر " یکشنبه 17 مرداد شبکه چهار صدا و سیما که بعد از 37 سال برای اولین بار به هوشنگ ابتهاج " سایه" اختصاص داده شده بود پرداخت و اظهار نظر جنجالی تلفنی "ضیا موحد" را به چاپ رساند. موحد گفت : غزل دورانش سرآمده است . کارهای سایه چیز تازه ای نیست ، وی ابتدای شعر چیزی گفته و انتهایش چیز دیگر، سایه تناقص گویی کرده است.

ماه درخشنده چو پنهان شود

 شب پره بازیگر دوران شود

5- روزنامه کیهان در صفحه 4 به نقل از "قائم مقام بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی" مطلبی به چاپ رساند : وی در پاسخ به عضو اتاق بازرگانی گفت : فردی در سال 91 ثبت سفارش کرده و دلار 1226تومانی گرفته و حالا خواهان واردات شده است، مورد قبول ما نیست. وی افزود تسلیم فشارها نمیشوم ، نهایت کار آن است که بنده را عوض کنند .

6- دنیای اقتصاد از استعفای جنجالی امپراتور ژاپن خبر داد .

7- همشهری روزنامه شهردار به نقل از قالیباف نوشت : بعضی وقت ها قافیه بر برخی تنگ می آید ، جای متهم و شاکی عوض شده است.  این روزنامه به نقل از نماینده بوشهر و گناوه نوشت : به زودی مشکل ترخیص "برنج وارداتی ملوانی" از گمرکات این استان برطرف می شود.

8- رسالت: شنگول ، رادیو جمعه ای شد .

9- وطن امروز در ادامه حمایت خود از شهردار نوشت : قالیباف خطاب به روحانی گفته جای متهم و شاکی عوض شده است.

10- روزنامه شرق نیز به حمله قالیباف اشاره دارد و نوشت : حمله از مترو به دولت .

11- روزنامه اعتماد گزارش نشست مطبوعاتی موتلفه را در صفخه 6 آورده است . حبیبی دبیر کل موتلفه : ما اصولگرایان و از جمله پایداری ها برای انتخابات 96 ائتلاف می کنیم . بادامچیان : نامزد مستقل موتلفه ای برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی خواهیم کرد.  حبیبی دبیر کل موتلفه در این نشست خبری گفت : تخریب دولت حرام است و موضع دائمی موتلفه همواره مبنی بر پشتیبانی از دولت هایی است که با رأی مردم انتخاب شده و از طرف رهبری تنفیذ می شود. دبیر کل: ما برخلاف روحانی به آمریکا خوشبین نیستیم .

12- روزنانه آفتاب: تبر شهرداری به درختان اتوبان رسید.

13-  روزنامه آرمان از ممنوع الخروج بودن پسر محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی احمدی نژاد خبر داد ، یاسین رامین همسر مهناز افشار نیز با شکایت هلال احمر ممنوع الخروج شده است .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: