ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

این که دیگه یورش فرهنگی غرب نیست

اجاره حجله های فوری

بدون مزاحمت نیروی انتظامی

 
 
 
 
 

 

خانه‌هایی در تهران وجود دارد که مبله است و برای یک روز اجاره داده می‌شود! از روز روشن تر است که این خانه ها که در شمال تهران واقع اند چرا یک روزه اجاره داده می شوند. این خانه ها از طریق اینترنت تبلیغ می شوند و برای اجاره آن نیاز، بر خلاف گرفتن اتاق در هتل ها، نیاز به شناسنامه نیست. البته اگر چند نفره بخواهید برای چند روز و از جمله برای برپائی یک مهمانی خانه ای ویلائی را  اجاره کنید، این نوع خانه ها هم در دسترس است! باغ با ویلا خارج شهر، نقاط امن‌تر و...

اجاره این ویلاها روزی یک‌ میلیون و 500 هزار تومان و حتی بیشتر است. البته تضمین‌شده. به این معنا که هیچ خطری مانند نیروی انتظامی، همسایگان فضول و... شما را تهدید نمی‌کند. (ریش سبیل مزاحمین بصورت منظم چرب نمی شود؟)

مسکن برای اجاره یک‌ روزه از ساعت 1 بعدازظهر تا 2 بعدازظهر روز بعد 300 هزار تومان است و داشتن کارت ملی کافی است. دفتری که تلفنی و یا اینترنتی به سئوالات شما پاسخ میدهد تاکید می کند که این خانه‌ها برای میهمانی نیستند.

آنها برای مهمانی باغی در شهریار را پیشنهاد می کنند. یک ویلای 2 اتاق خوابه با استخر، یک روز یک‌ میلیون و نیم. (خلاصه شده و نقل از روزنامه "صبح نو")


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 تیر

 
 

اشتراک گذاری: